Gå til innhold

Hull i ørene og falske øredobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har hull i ørene. Hun har mange par med øredobber, men 99% av dem er falske. Hun har kun 2 par øredobber som er ekte gull/sølv. Jeg sier at hun ikke får bruke uekte øredobber pga fare for allergi og trøbbel.

Jeg hadde selv hull i ørene når jeg var yngre og brukte uekte øredobber og jeg utviklet nikkelallergi og fikk problemer. Jeg kan ikke bruke øredobber den dag i dag pga dette. Og det er utrolig kjipt.

Hun har lest litt om bruk av uekte øredobber på internett og i god tro, så har hun tenkt å bruke det. Om 1-2 år....

Jeg synes ikke det er en god i de` pga mine egne erfaringer og vil ikke at hun skal måtte gå igjennom det samme. Men jeg mener at nå så selges det uekte øredobber uten nikkel.

Men jeg vet ikke hva som er riktig her, for frisørene sier jo at man skal bruke ekte sølv/gull. Og jeg og datteren min har nettopp hatt en diskusjon om dette hvor vi er uenige om dette og hun sier at hun kommer til å bruke uekte øredobber...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil at hun skal gå med allergivennlige øredobbe får du kjøpe det til henne da.

Anonymous poster hash: 77838...9bc
Skrevet

Kjøp plastørepynt?

Anonymous poster hash: ac2e9...c00
Skrevet

Om du vil at hun skal gå med allergivennlige øredobbe får du kjøpe det til henne da.

Anonymous poster hash: 77838...9bc

Jeg foretrekker nå ekte søv/gull jeg da. Men jeg mener å ha fått vite at det lages øredobber uten nikkel nå fordi det har blitt forbudt å bruke det eller noe. Stemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...