Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente som blir 30 i år sitter nå med full panikk..

Har aldri hatt et ordentlig seriøst forhold, styret med mannfolk men aldri noe mer. Har alltid tenkt at det kommer senere. Hadde kke vært forelsket i mange år før jeg møtte en fyr i sommer som jeg falt helt pladask for. Ble ikke noe forhold av det, han som ikke vil ha forhold.

Hatt kjempe kjærlighetssorg, går litt bedre nå men føler jeg er i krise.

Vil ha forhold, barn og klarer ikke se at det skal skje.

Hvordan skal jeg bli forelsket igjen??

Er nå så ulykkelig på grunn av dette at jeg er henvist til psykolog..

Alt jeg nå vil ha et er forhold, men virker som jeg liksom er blitt den evige single fordi jeg ikke har hatt forhold..

Er ellers oppegående, søt og har mange venner og familie rundt meg.

Anonymous poster hash: a6dba...2c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Gjest Awzm me
Skrevet

Du må bare begynne å gjøre deg tilgjengelig for menn/oppsøke selv.

Det at du blir 30 er ikke så skummelt, men skjønner det kan føles sånn, i og med at du først må finne en mann, for å så skulle bli kjent, være sammen "lenge nok" til at man skal kunne gifte seg og få barn, men det kan du lett klare før du blir 40, og selv når du er 40 er det ikke for sent!

Skrevet

Samme situasjon selv, traff verdens herligste jente i sommer! :)

Hun pratet først om forhold og så trakk hun seg unna...

Ble helt knust, men må jo dukke opp noen andre etterhvert...

Anonymous poster hash: 6146e...7fb

Skrevet

Hva gjør du for å treffe menn da?

Anonymous poster hash: 7fde0...37b
Skrevet

Prøv nettdating :)

Anonymous poster hash: 43770...ad2
Skrevet

TS her:

Har ikke gjort noe. Disse tankene var overhode ikke tilstede før jeg møtte den mannen som jeg gjorde i sommer. Tok slutt i september, litt tilbakefall etter det. Så kjærlighetssorg og ikke vært åpen for noe.

Noe slipper det litt, altså kjærlighetssorgen. Men bekymret for å ikke bli forelsket igjen.

Trener, drar på byen, er med venner osv..

Har en som er veldig interssert, bor ikke i samme by. Men føler ikke helt det samme. Vet ikke om jeg bør prøve å snakka med han likevel, men vanskelig å skal tvinge fram noe og vanskelig siden han bor langt borte. Er ikke helt over mannen fra i sommer heller da:(

Skrevet

Men du må ikke bli forelska må du? for å bli sammen med noen? eller tar jeg feil?

Skrevet

Mener du at jeg skal gå inn i et forhold uten å være forelska først?

Helt fjernt for meg :(

Skrevet

Mener du at jeg skal gå inn i et forhold uten å være forelska først?

Helt fjernt for meg :(

Nei jeg lurer på om man må være forelska i en person for å starte et forhold med han/hun

Skrevet

Dette virker litt vel selvopptatt. Det er mange i verre situasjon enn deg, som f.eks. er eldre, har dårlig utseende, osv. Du er fortsatt relativt ung, det er ingen grunn til at du ikke skal møte noen. Litt kjærlighetssorg takler du, som mange andre.

Anonymous poster hash: e83be...a9d
Skrevet

TS her:

Sist jeg var forelska er 5 år siden. Derfor veldig bekymret for når jeg kan bli det neste gang..

Skrevet

Er i samme båt. Blir også sjeldent forelska. Sist ble jeg det i en jeg ikke kan være sammen med, fordi han viste seg å ha store issues. Leste at en annen her inne hadde gode erfaringer med USA. Vurderer det seriøst.

Anonymous poster hash: 17f17...72b
Skrevet

TS her:

Sist jeg var forelska er 5 år siden. Derfor veldig bekymret for når jeg kan bli det neste gang..

Da må du lære deg å oppdage flere typer sjarm hos menn. Det har jeg lært meg etter hvert som jeg er blitt eldre. Jeg ser mange flere tiltrekkende menn nå enn når jeg var helt ung og unormalt kresen. Se gjerne på filmer, der er det mange kjekkaser med litt forskjellige personligheter. Studer og beundre dem, og så vil du kanskje utvikle en mer allsidig smak. ;)

Anonymous poster hash: e83be...a9d

Skrevet

TS her: Er nok ikke helt der enda at jeg er klar for å forelske meg i en ny. Føles enda sårt at jeg ikke får han forrige.. Men noen som har tips på hvordan man kan forelske seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...