Gå til innhold

Morgengave......Igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker igjen, og dette med morgengave er noe som gnager på.... Selv om det i følge tradisjonen er mannen som skal gi kvinnen gave, føler jeg at jeg vil gi noe til min tilkommende. Men hva????? Det er mye letter å kjøpe til oss jenter, så jeg funderer veldig her.

Det beste jeg har kommet på er gavekort på MC-lappen.... Koster dog noen kroner, men det er noe jeg vet han hadde planer om å ta før han møtte meg. Dessuten har han brukt store summer på både forlovelsesring til meg og forlovelsestur for oss. Han er av den veldig gavmilde typen, så føler jeg må gjengjelde det på et vis.

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et lommeur å ha i dress-lomma, gjerne med en gravering. Da har du mye flott å velge i. Og ikke alle menn som har det, heller. Men flott er det.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor er det mye lettere å kjøpe til oss kvinner? Det er da mye en kan kjøpe til mannene:

Smykke

Ring

Lommeur

Klokke

Utstyr til hans interesse/r (, fiskeutstyr, jaktutstyr, fotballutstyr, motorsykkelutstyr ol)

Du kan jo også kjøpe noen kjøretimer i stedet for å betale hele sertifikatet for han? Da blir det mindre kostbart.

Men vil du, kan du også betale hele sertifikatet om det er det du ønsker.

Uansett så vil jeg si at det er like enkelt å finne en gave til mannen som til kvinnen, om en bare kjenner han godt nok. :wink:

Skrevet
Hva med et lommeur å ha i dress-lomma' date=' gjerne med en gravering. Da har du mye flott å velge i. Og ikke alle menn som har det, heller. Men flott er det.[/quote']

:Hehe: Det har jeg kjøpt til min sambo, med tilhørende lommekniv og lommelerke. Uret og lerka har jeg fått gravert med en personlig tekst.

Skrevet

Fotballtur

Konsertbilletter

Dørskilt m/ deres nye felles navn (dersom dere skal bytte)

Et flott bilde

En bok han alltid har ønsket seg

Hotellopphold

Skrevet

Lommeur er en bra idè. Sambo har et arvet lommeur og det verdsetter han høyt............tøft er det ogå til dressen :wink:

Skrevet

Takk for mange gode tips. Lommeur er jo en ide, kanskje med en spesiell tekst gravert inn. Smykke fikk han til jul, tilhørende armbånd til valentine og klokke til bursdagen. Siden han er håndtverker liker han ikke å bruke for mye ringer, så jeg tror gifteringen er nok for han.

Skrevet

Undertøysbilder av deg selv :D

Det har jeg gjort!!! Ble kjempe tøft

Skrevet
:Hehe: Det har jeg kjøpt til min sambo' date=' med tilhørende lommekniv og lommelerke. Uret og lerka har jeg fått gravert med en personlig tekst[/quote']

Hva koster egentlig en lommelerke?

Skrevet
:Hehe: Det har jeg kjøpt til min sambo' date=' med tilhørende lommekniv og lommelerke. Uret og lerka har jeg fått gravert med en personlig tekst[/quote']

Har ikke peiling, for jeg kjøpte lommelerka, kniven og uret som et sett. Men det kan da ikke være så innmari dyrt....En plass mellom 300 og 700 kanskje?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...