Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde besøk av en venninne for en knapp uke siden. Jeg sa hun kunne komme en liten tur, men at jeg hadde mye å forberede til dagen etter. Jeg sa jeg måtte vaske klær og at jeg ville gå en liten skitur i løpet av dagen. Hun sa hun skulle bli med på skitur og at hun kunne hjelpe til med vasken. Det hun gjorde var å sette seg til å se på tv med en gang hun kom. Deretter ringte telefonen hennes og hun snakket i 20 minutter med en venninne på soverommet til mannen min og meg. Jeg sto igjen og lagde kaffe til oss. Når jeg kommer med kaffekoppen sier hun at hun heller vil ha te. Jeg lager te. Går deretter på vaskeriet mens hun skulle smøre noen brødskiver til oss. Dette var hennes forslag. Jeg kommer tilbake og hun har ikke startet enda. Det blir til at jeg smører skivene. Byr henne skiven også takker hun nei.

Hun får nok en telefon. Etter å ha funnet noen vanter og ullundertøy til skituren er hun ferdig i telefonen. Jeg spør om vi skal gå. Da sier hun at hun ikke hadde tatt med skiene allikevel. Hun lurer på om hun ikke bare kan vente hos meg mens jeg går på ski. Da hadde hun allerede vært inne på pc'n min hvor jeg har masse privat informasjon, hun hadde forsøkt å sjekke mobilen min da jeg fikk melding, så jeg avlyste skituren for å unngå problemer. Jeg kunne jo ikke få det til å høres ut som om jeg ikke stolte på henne. Hun ble i 2 timer før jeg fikk henne til å gå. Da hadde hun spist opp alt potetgullet i huset, sovnet på sengen min, sett på tv, sittet mye med mobilen og chattet med div. mannfolk. Hun hadde sett igjennom hele dvd-samlingen til mannen min og fikk låne med seg 3 filmer. Jeg satt igjen uten kaffe i hus til dagen etter, hadde kastet brødskiver og spist da jeg ikke var sulten. Jeg fikk ikke gått på noe skitur, og klesvasken tok jeg alene. Hun ødela hele dagen min.

Anonymous poster hash: 4b31d...603
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor heiv du henne ikke bare ut da det viste seg at hun hadde vært inne på pc og mobil???

• Liker 5
Skrevet

Neste gang seier du nei viss ho vil komme..... ;)

Er slitsomt med slike venninder. Rett og slett ufordragelige...

Eg har hatt nokre slike venner sjølv, dei utnytter deg berre. Då prøvar eg sakte men sikkert å minske kontakta, og til slutt er det kun sporadisk kontakt....

Eg orkar ikkje ha slike folk rundt meg lenger, dei berre tar og tar uten å gje noke tilbake. Ikkje verdt å ha som venninder...

Du kan prøve å snakke til dei om problemet, men oftast hjelper det kun ei lita stund, eller så blir dei sure....

Slike folk er ikkje noke å samle på.....

Lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

nei hun hadde jeg droppet galant! utakknemlig! :O

Skrevet

Mulig hun skulle være "snill" med å fortelle meg hvem som sendte melding, men jeg opplevde det som frekt. At du drar over skjermen for å sjekke hvem som ringer en venninne er jo ikke normalt. Datamaskinen brukte hun fordi hun skulle sjekke busstider, men endte opp med å gjøre alt mulig annet der inne. Hun var innom facebook hvor hun chattet, vg, mailen sin og hvem vet hva mer. Hun satt ganske lenge med den. Vi har alle bildene våre på pc'n, jeg har dokumenter, og mye privat informasjon. Derfor jeg ikke ville gå ut, med henne alene i leiligheten. Det ble et ubehag hele besøket. Tror ikke jeg kommer til å ha så mye mere med henne å gjøre. Sa jeg noe så fullførte hun setningene mine og la ord i munnen på meg. Hun snakket mest om seg selv, og jeg følte at hun bare brukte meg som en slags "transit", før hun skulle et annet sted.

TS

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en venninne jeg hadde. Snoka på på mob tlf og hus tlf min. tok ut nr og ringte mine venner. Fant ut senere og hadde hun hadde stjålet ting hos meg en gang jeg var på ferie og hun skulle passe plantene mine og ta inn post. Vi er ikke venner i dag.....

Anonymous poster hash: c8c50...45f
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hadde besøk av en venninne for en knapp uke siden. Jeg sa hun kunne komme en liten tur, men at jeg hadde mye å forberede til dagen etter. Jeg sa jeg måtte vaske klær og at jeg ville gå en liten skitur i løpet av dagen. Hun sa hun skulle bli med på skitur og at hun kunne hjelpe til med vasken. Det hun gjorde var å sette seg til å se på tv med en gang hun kom. Deretter ringte telefonen hennes og hun snakket i 20 minutter med en venninne på soverommet til mannen min og meg. Jeg sto igjen og lagde kaffe til oss. Når jeg kommer med kaffekoppen sier hun at hun heller vil ha te. Jeg lager te. Går deretter på vaskeriet mens hun skulle smøre noen brødskiver til oss. Dette var hennes forslag. Jeg kommer tilbake og hun har ikke startet enda. Det blir til at jeg smører skivene. Byr henne skiven også takker hun nei.

Hun får nok en telefon. Etter å ha funnet noen vanter og ullundertøy til skituren er hun ferdig i telefonen. Jeg spør om vi skal gå. Da sier hun at hun ikke hadde tatt med skiene allikevel. Hun lurer på om hun ikke bare kan vente hos meg mens jeg går på ski. Da hadde hun allerede vært inne på pc'n min hvor jeg har masse privat informasjon, hun hadde forsøkt å sjekke mobilen min da jeg fikk melding, så jeg avlyste skituren for å unngå problemer. Jeg kunne jo ikke få det til å høres ut som om jeg ikke stolte på henne. Hun ble i 2 timer før jeg fikk henne til å gå. Da hadde hun spist opp alt potetgullet i huset, sovnet på sengen min, sett på tv, sittet mye med mobilen og chattet med div. mannfolk. Hun hadde sett igjennom hele dvd-samlingen til mannen min og fikk låne med seg 3 filmer. Jeg satt igjen uten kaffe i hus til dagen etter, hadde kastet brødskiver og spist da jeg ikke var sulten. Jeg fikk ikke gått på noe skitur, og klesvasken tok jeg alene. Hun ødela hele dagen min.

Det der er ingen venninne. Gi henne klar beskjed om at mennesker som henne vil du ikke ha i livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

"Hun ble i 2 timer før jeg fikk henne til å gå. Da hadde hun spist opp alt potetgullet i huset, sovnet på sengen min, sett på tv, sittet mye med mobilen og chattet med div. mannfolk. Hun hadde sett igjennom hele dvd-samlingen til mannen min og fikk låne med seg 3 filmer."

Alt det rakk hun iløpet av 2 timer? Hun er effektiv hun venninnen din, det skal hun ha :D

Anonymous poster hash: e001f...c37
  • Liker 2
Skrevet

For en slaskete oppførsel. Dra på besøk for å ligge å dra seg, surfe på nettet, skravle i tlf og spise potetgull. Det gjør man når man er alene hjemme. Ærlig talt. Uteolig frekkt å oppføre seg sånn når man er på besøk..

Skrevet

Mulig hun skulle være "snill" med å fortelle meg hvem som sendte melding, men jeg opplevde det som frekt. At du drar over skjermen for å sjekke hvem som ringer en venninne er jo ikke normalt. Datamaskinen brukte hun fordi hun skulle sjekke busstider, men endte opp med å gjøre alt mulig annet der inne. Hun var innom facebook hvor hun chattet, vg, mailen sin og hvem vet hva mer. Hun satt ganske lenge med den. Vi har alle bildene våre på pc'n, jeg har dokumenter, og mye privat informasjon. Derfor jeg ikke ville gå ut, med henne alene i leiligheten. Det ble et ubehag hele besøket. Tror ikke jeg kommer til å ha så mye mere med henne å gjøre. Sa jeg noe så fullførte hun setningene mine og la ord i munnen på meg. Hun snakket mest om seg selv, og jeg følte at hun bare brukte meg som en slags "transit", før hun skulle et annet sted.

TS

Alt dette her kunne fint jeg og mine venninner gjort. Men vi kjenner hverandre godt nok til å vite at det er i orden.

Anonymous poster hash: 7801a...6fe

Skrevet

Virker som ts har få venninner og tar nesten til takke med det hun får. Normale folk hiver slike personer ut. Hvorfor gidder du egentlig? For å være snill? Tafatt...

Skjønner ikke hva ts klager på, den venninna har garantert hatt slik oppførsel før, og nå klager du igjen? Bli kvitt henne da!

Anonymous poster hash: b8907...1da
Skrevet

Dropp henne.

Haha, herregud, jeg leste "Drep henne".

Det hørtes ikke ut som noe hyggelig besøk i det hele tatt. Jeg reagerer nok aller mest på at hun spolerte skituren din. Men å sitte i telefonen i tyve minutter på et annet rom, er ingen høydare det heller.

Skrevet

Utrolig spesielt at hun ville være hos deg når du skulle ut på ski. Da kunne hun vel gått i stedet for?
Merkelig oppførsel, du burde sagt i fra der og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...