Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg og typen bor langt unna hverandre.. nå har det gått en del måneder siden jeg så han sist og jeg snapchatter mye med han. men så her om dagen var jeg innpå og kikket litt og klikket litt rundt på snapchat og fant ut hvordan man ser "top vennene" til venner på snappen. da så jeg at han hadde 3 andre personer der. jeg et hvem hun ene er, og de to andre er også jenter. og "poengsummen" hans økte med noe hundre på 4-5 timer. dette var midt på natten og utover morgenen. og man øker jo poeng når man sender snaps..(?)

jaja jeg spurte iallefall hvem (nicknavnet) var, og han lurte på hvorfor jeg lurte og jeg forklarte. åja sa han, hun er en skada jente fra (plass).

uuuuhm! ok? derfor snapper du henne så mye da eller...? og han ga ingen svar på deg sånn eksakt. og jeg begynner å tenke på hvilke bilder som blir sendt frem og tilbake.. når han ikke sender til meg. han svarer meg sjelden med snap =/ og jeg synes det var litt ekkelt at han snapper såpass mye med de 3 jentene...

er det bare jeg som overreagerer? eller hadde dere også reagert på dette? :S

sorry hvor dette var rotete! men det var litt vanskelig å formulere seg..

Anonymous poster hash: 4c4f4...7dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du overreagerer. Jeg synes det virker greit som om han har noe å sjule. Hadde ikke årket å være sammen med et mannfolk som gjorde meg usikker.

Anonymous poster hash: acddf...217

• Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Snapchat er roten til mange problemer i parforhold, tror jeg. Orker ikke ha det, og lar snapchat være snapchat. Syns det er fjortis. Om mannen min driver på med snapchat, får han holde det for seg selv.

• Liker 1
Skrevet

det gjør meg veldig paranoid.. =/ jeg skulle ønske jeg aldri sjekket og fant ut hvem han snappet mest. hun ene har han unge med da, så jeg er ikke sånn kjempe begeistret over dette, men jeg forstår litt også siden det er en måte for han og se ungen på. de bor 8 timer unna hverandre.

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Overse det. Å sjekke gir bare grobunn til bekymringer.

Skrevet

ja du har vel rett.. jeg får bare la det gå. :) takk for svar!

Skrevet

Han får poeng for å motta snap. Husk det =) Er ikek gitt at det er han som svarer=)

Anonymous poster hash: a1080...2a9
Gjest Seajewel
Skrevet

De tre øverste kan gjerne være bare kvinner som sender ørten snaps hver dag, og sender til alle på sin liste. Da kan de se ut som at han snapper mye med akkurat de. Tror du bare kan slappe av. Ingen grunn til å bekymre seg for snapper.

Skrevet

trodde man fikk poeng av å sende jeg..?

Skrevet

Du får poeng for det du har sendt og mottatt, dette blir lagt sammen til en sum :) jeg har vel 15.000 poeng på min. Kan vel si at jeg har sendt 6.000 selv og mottatt rundt 9000...

Anonymous poster hash: acddf...217

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...