AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei, er dette for mye eller for lite å spise en dag jeg trener? Målet er å miste en del cm (driter i hva vekta sier) og bli sterkere. Dette er hva jeg har spist/planlegger å spise i dag, prøver å variere det fra dag til dag. Ønsker å spise nok mat, men ønsker ikke å legge på meg fett. Frokost: Havregryn med skummet melk + en Skyr Lunsj: En boks cottage cheese med sukkerfritt syltetøy + en pære Mellommåltid: Banan Middag: Laksefilét med grønnsaker og en liten potet Mellommåltid: Smoothie laget av yoghurt naturell og frosne bringebær Kvelds: Omelett av 2 egg med litt bacon Anonymous poster hash: 5aa0c...fa0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Umulig å svare på siden ingen vet noe om deg eller hva du trenger. Anonymous poster hash: 9d7d6...ce7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Havregryn? Mengden er ganske viktig. Du kan lett lure deg selv med å ta for store porsjoner hvis du ikke har sett på vekt/kaloriinnhold i frokosten din. Anonymous poster hash: 63c59...5fe
fink Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Hvis du trener mye er dette for lite, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå