AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei! Jeg har kjøpt noen småting fra diverse selgere på ebay. Alle kjøp har vært under 200kr og alle har hatt gratis frakt. Det jeg lurer på nå er om frakten kun gjelder et stykke på veien og at jeg vil få en saftig regning på frakt i ettertid.... Tenkte at gratis frakt betydde gratis helt til min postkasse, men så sa en venninne at jeg ville få en regning på frakten innad i Norge. Stemmer dette?! Anonymous poster hash: f2c37...fca
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har aldri fått regning på frakt innad i Norge. Anonymous poster hash: d2039...b45 1
Adhara Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Bare tull, er det gratis frakt, så er det gratis frakt. Det vennina di tenker på må være moms. Så lenge du holder kjøpeprisen under 200 kr (dette er ekskludert frakt) så er det ingen regninger som kommer. 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 gratis frakt betyr gratis frakt. Jeg kjøper som regel alltid ting med gratis frakt og har aldri fått noen regning. Anonymous poster hash: b1545...cc9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Tusen takk for raskt svar, alle sammen! Har bare kjøpt mobildeksler, ledninger, øredobber og sånne diverse småting. Synes jo det er litt for godt til å være sant at et deksel kan koste 10kr inkludert frakt til Norge... Og da ble jeg jo veldig stressa når venninna mi sa dette. Hun mente det ikke var moms, men frakt hun hadde fått regning på i ettertid. Men satser på at hun har misforstått og jeg stoler på dere Anonymous poster hash: f2c37...fca
Kjempeliten Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 jeg fikk en rar regning fra UPS eller hva de heter en gang, men ellers har det gått greit! Men da bestilte jeg ikke på ebay og jeg bestilte for mer enn 200 kr. Har ellers aldri opplevd å få noen regninger. Bestiller man fra de kineserne på ebay med fri frakt så vil jeg i man er ganske trygg når det gjelder prisen.
Gjest Hyssingen Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Som de andre sier, gratis frakt er gratis frakt. Og så lenge du bestiller varer (ikke inkludert frakt) for under 200kr, så får du ikke noen regning. Bestiller du over 200kr, ja da kan det hende det kommer en regning til deg. Venninna di bare roter.
Neket Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Vær obs på at om det er kinesiske selgere tar det ofte 4-6 uker før du har varene dine.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Takk for flere svar! Jeg fikk regning fra UPS en gang jeg bestilte for ca 300kr på miniinthebox.com. Det var jo over tollgrensa så mulig det var det jeg betalte? Husker faktisk ikke hva det stod på regningen. Anonymous poster hash: f2c37...fca
Blod Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Hvis det står at frakten er gratis er den det. Jeg har aldri betalt frakt på noe det står at er gratis
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Noen ganger står det Free shipping og så er der feks innen USA, men er der ikke free shipping til Norge ville de ha lagt det på. Paypal betalingen.Anonymous poster hash: 3b99b...fd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå