AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Har kjent en jente i et par år nå. Hun er søt, men vi har kun vært venner. Ikke fryktelig nære venner og vi har møttes av og til, her og der. For to uker siden møttes vi på byen og det endte opp med at vi dro hjem til meg å hadde sex. Sexen var bra den. Vi snakket litt løst og fast på meldinger den neste uken. Neste helg møttes vi igjen på byen, dro hjem til meg og hadde sex. I fylla sa hun nå at hun begynte å like meg veldig godt. Eh, betyr dette at hun nå har begynt å få følelser for meg? Når vi møttes nå sist, ville hun holde hender, kysse masse, ha meg til å holde rundt henne etc. Anonymous poster hash: 8f624...f1a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 mest sansynlig. Men det må da være bedre å spørre henne ? Anonymous poster hash: 4bc30...636
Lady Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Det betyr at hun liker deg, ja! Vær klar ovenfor henne, hvis du ikke er interessert i noe mer enn sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå