AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Kjøpte en rimelig Toshiba, og er helt utrolig skuffet over lyden! Ingen bass overhodet, i hodetelefoner høres lyden helt likedan ut som rett fra høyttaleren. Jeg forstår at jeg ikke kan forvente superlyd i en pc til 2500,- men dette er jo helt forferdelig. Finnes det noe jeg selv kan gjøre for å forbedre lyden? Anonymous poster hash: f7918...ff1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hvis det er dårlig lyd i hodetelefonene høres det ut som om noe ikke stemmer helt. Men billige laptoper har billige lydkort, så..... Det finnes nok flere drivere og programmer du kan laste ned for å få en del bedre lyd, men jeg vet ikke om noen. Lyd er ikke så viktig for meg Anonymous poster hash: bbd90...344
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Fant det ut. Jeg er ikke supergod på data, nei. Så å gå fra Windows 7 til 8 var forvirrende. Men jeg fant "lydknappen" ved å lete systematisk framfor å få panikk. Anonymous poster hash: f7918...ff1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Kjøp ei logitech laptop pute med integrerte høyttalere, så får du god lyd fra alle fremtidige laptoper og avkjølingsvifte på kjøpet. Anonymous poster hash: 0ff0f...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå