Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens vi kvinner ofte har en tendens til å falle gradvis, eventuelt falle for noen man ofte ikke kunne tenke seg å falle for - virker det som det foregår noe ulikt for dere mannfolk.

Kan det stemme at i de fleste tilfeller er det ganske klart fra starten av om det er noen dere potensielt kan falle for, eller kan dere og utvikle følelser langt uti et bekjentskap?

Anonymous poster hash: 9639e...65e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens vi kvinner ofte har en tendens til å falle gradvis, eventuelt falle for noen man ofte ikke kunne tenke seg å falle for - virker det som det foregår noe ulikt for dere mannfolk.

Kan det stemme at i de fleste tilfeller er det ganske klart fra starten av om det er noen dere potensielt kan falle for, eller kan dere og utvikle følelser langt uti et bekjentskap?

Anonymous poster hash: 9639e...65e

Jeg er kvinne og faller som regel pladask med en gang.....

Anonymous poster hash: 26a34...f04

Skrevet

Jeg er kvinne og faller som regel pladask med en gang..... Anonymous poster hash: 26a34...f04

Samme her ....

Skrevet

Har opplevd begge deler. Men faller vel som regel ganske fort dersom jeg først faller. Har hatt et tilfelle hvor jeg var venn med en fyr i ca to år før jeg plutselig fant ut at jeg var forelska, men det var et unntak tror jeg :)

Skrevet (endret)

Jeg er en mann i starten av 20 årene og har vært forelsket en gang i hele mitt liv, det skjedde gradvis.

Endret av pichassaa
Skrevet

Jeg er en mann i starten av 20 årene og har vært forelsket en gang i hele mitt liv, det skjedde gradvis.

Hva var gradvis i ditt tilfelle? Uker, måneder? Følte du ikke noe spesielt i begynnelsen, og så oppdaget du noe som vokste etter en stund?

Skrevet

Jeg begynte å like henne etter vi hadde kjent hverandre i 3 måneder, etter det gikk det 2 uker og da var jeg helt betatt av henne om jeg kan si det sånn. Det er jeg ennå selv om jeg ikke vet om hun føler det samme. Jeg følte ingenting i begynnelsen.

Skrevet

Jeg begynte å like henne etter vi hadde kjent hverandre i 3 måneder, etter det gikk det 2 uker og da var jeg helt betatt av henne om jeg kan si det sånn. Det er jeg ennå selv om jeg ikke vet om hun føler det samme. Jeg følte ingenting i begynnelsen.

Men hva med tilfeller hvor den ene sier at "den" følelsen ikke er er og sannsynligvis ikke vil komme, etter 3 uker, er da alt håp ute eller kan noe plutselig komme?

Skrevet

Men hva med tilfeller hvor den ene sier at "den" følelsen ikke er er og sannsynligvis ikke vil komme, etter 3 uker, er da alt håp ute eller kan noe plutselig komme?

NEI. Særlig ikke hvis den andre er så på tuppa at hun skriver flere innlegg om det. Da utstråler du totalt feil energi. Bruk tiden din på andre menn heller, så kommer han hvis han kommer.

Anonymous poster hash: 5dc45...954

Skrevet

En kan alltid utvikle følelser etterhvert, men hvis du kom med litt mer informasjon om situasjonen din så ville det bli mye enklere for oss på forumet å gi en relevant mening.

Skrevet

En kan alltid utvikle følelser etterhvert, men hvis du kom med litt mer informasjon om situasjonen din så ville det bli mye enklere for oss på forumet å gi en relevant mening.

Det er ikke jeg som startet denne tråden, så vil ikke kuppe den helt. Men, kort fortalt har jeg møtt en mann tre ganger og blitt hodestups forelsket, mens han på sin side nylig sa til meg at han ikke forestiller seg at vi kan bli kjærester fordi han har oppdaget at han ikke har den følelsen som trengs. Han er dog veldig, veldig seksuelt tiltrukket av meg og ønsker å utforske dette med meg. Det jeg lurer på er om det er mulig at han på et senere tidspunkt vil utvikle følelser for meg siden vi til nå har møttes kun tre ganger(to av dem på kino) og vi blir ordentlig kjent.

Skrevet

Det er ikke jeg som startet denne tråden, så vil ikke kuppe den helt. Men, kort fortalt har jeg møtt en mann tre ganger og blitt hodestups forelsket, mens han på sin side nylig sa til meg at han ikke forestiller seg at vi kan bli kjærester fordi han har oppdaget at han ikke har den følelsen som trengs. Han er dog veldig, veldig seksuelt tiltrukket av meg og ønsker å utforske dette med meg. Det jeg lurer på er om det er mulig at han på et senere tidspunkt vil utvikle følelser for meg siden vi til nå har møttes kun tre ganger(to av dem på kino) og vi blir ordentlig kjent.

Helt ærlig ville jeg aldri funnet på å hatt sex med ei jeg ikke hadde følelser for, men folk er vel forskjellige. Jeg tror at hvis du fortsetter for å se hvordan det går vil det ikke ende godt.

Skrevet

Helt ærlig ville jeg aldri funnet på å hatt sex med ei jeg ikke hadde følelser for, men folk er vel forskjellige. Jeg tror at hvis du fortsetter for å se hvordan det går vil det ikke ende godt.

Hm, ikke forelsket nei, men han sier han er glad i meg. Det er jo også følelser, selv om de ikke er akkurat de følelsene jeg håper på.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er flere som lurer rundt dette å utvikle følelser etterhvert, meg selv inkludert. Har sett dette i flere tråder. Noen her som har blitt sammen med noen som ikke hadde følelser i det hele tatt, for så å falle for deg etterhvert, eventuelt om du har vært den som etterhvert har utviklet følelser? Og hvor lenge "måtte" du/han/hun vente? :)

Anonymous poster hash: 08cf2...c7c
Skrevet

Samme her. Er også kvinne.

Anonymous poster hash: ae186...697

Skrevet

Hm, ikke forelsket nei, men han sier han er glad i meg. Det er jo også følelser, selv om de ikke er akkurat de følelsene jeg håper på.

Anonymous poster hash: 26a34...f04 [/acronym

Ha for guds skyld ikke sex med ham fordi du håper det vil utvikle følelser hos ham..! Hvis du velger å ha sex med ham, gjør det kun fordi du faktisk har lyst til det.

Anonymous poster hash: ae186...697

Skrevet

Er kvinne.

Han falt for meg etter 2.date, for meg skjedde det ikke før etter ca 3 uker - men når det først skjedde var det intenst. Blir bare mer forelsket hele tiden, han sier det samme.

Anonymous poster hash: 797a4...884
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Daenerys, mod.

Skrevet

Mann her.

Jeg har nok falt en smule for en flott kvinne. Vi har de beste samtalene og jeg får hint i form av at hun gjelder seg veldig til de neste samtalene med meg. Det er praktiske utfordringer som gjør at vi ikke får snakket sammen så mye og vi er ikke i nærheten av å være et par enda. Og jeg er svært usikker på hva hun vil og hvordan hun tenker. Og jeg tør ikke trykke for hardt på da jeg frykter at hun trekker seg unna.

Kan det tenkes at dette må modnes litt hos henne? At hun er i tvil, selv om hun gir meg mye fortrolighet og små men litt tvetydige hint?

Anonymous poster hash: e40c4...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...