momo Skrevet 22. mai 2004 #1 Del Skrevet 22. mai 2004 Vi skal kjøpe oss helt ny leilighet, og vi kan derfor få velge oss kjøkken som vi vil hos sigdal, så lenge vi betaler det , det vil koste ekstra. Så det jeg lurer på er om noen vet hvor dyrt ca et sigdal kjøkken er. Tror det kjøkkenet som er med i prisen er hvit glatt, mens vi skal ha herregaard. Noen som vet om herregaard er dyrt? Og koster heltre benkplate mye mer enn laminat benkplate og hva er forskjellen på de to. Vi skal også ha integrerte hvitevarer, men der har jeg prisliste, så jeg vet hva det koster. Hjelp, dette blir dyrt. Lurer på hvor stort pristellegg det blir og endre innredning? Fint hvis noen som har sigdal kjøkken kunne si hva dere har betalt og om dere har stort eller lite kjøkken. Vi får lite kjøkken. Og hvis det er noen som har flyttet inn i ny leilighet og har betalt ekstra for og få finere innredning, hva betalte dere da? :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 22. mai 2004 Lurer på en ting til, hva er lettest og holde rent og pent av svart og stål hvitevarer. det eneste som blir synlig blir microen og komfyren. de skal stå sånn ovenfor hverandre, i ett høyskap. Resten blir helt skjult av innredning. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! Vi har et Sigdal Bjørkekjøkken. Dette kostet ca 65.000 kr for innredning til 2 vegger i L-form, ca. 4,4 m x 3,9 meter.. Vi har mye overskap (hvorav 2 med blyglass), skap til integrert kjøleskap, 1 høyskap, og en del store skuffer. Av dette var benkeplaten 7000 kr, og i laminat med kant i bjørk foran. Utslagsvasken kostet ca. 3000.(inkl. i de 65.000). herregård er i hvit LMD plater, så jeg kan ikke tenke meg at dette er noe dyrere enn et bjørkekjøkken, men vet ikke sikkert,da. Totalt kostet kjøkkenet med vifte, integrert kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin og mikro 100.000 kr. Synes egentlig vi fikk mye for pengene jeg! V er veldig fornøyd med vår benkeplate i laminat, lett å holde ren, blir ikke lett flekker på. Det blir lett fingermerker på både svarte og stål hvitevarer, men synes at de svarte er lettes å få fine igjen. Håper dette var litt til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Tusen takk for svar. Jeg ble litt klokere ja. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå