AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Vi har opplevd en senabort (fødte i uke 20). Noen som vet når det er vanlig at kroppen kommer igang igjen, og man får normal eggløsning? Anonymous poster hash: 1dc26...e16
MollyBolle Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Fødte min jente i uke 21. Fikk mensen en uke etter endt renselse. Ble så gravid på første forsøk. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Fødte min jente i uke 21. Fikk mensen en uke etter endt renselse. Ble så gravid på første forsøk. Lykke til Tusen takk, og takk for svar Har renselse enda, men håper kroppen kommer fort igang gjen! Fikk du mye melk? Anonymous poster hash: 1dc26...e16
solch Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Fikk mensen etter 6 uker ca. Hun på sykehuset sa at den burde komme tilbake etter 4-8 uker. Blødde en god stund i etterkant også..
MollyBolle Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Ja, jeg sleit mye med det i mnd etter. Hjalp godt med en stram sportsbh. På de verste dagene måtte jeg ha to. Hvordan går det med deg? Tusen takk, og takk for svar Har renselse enda, men håper kroppen kommer fort igang gjen! Fikk du mye melk? Anonymous poster hash: 1dc26...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå