Gå til innhold

Menn som har allverdens tid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man være i mellomfasen,og vente på en fyr?

Anonymous poster hash: bd401...3e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntil han føler for gå videre fra mellomfasen.

Anonymous poster hash: bafea...4b9
Skrevet

Man skal ikke behøve å vente.

Han har masse bagasje og forpliktelsesangst.er 40 år.

Skrevet

Han har masse bagasje og forpliktelsesangst.er 40 år.

Da hadde jeg sagt ha det bra.

• Liker 2
Skrevet

Helt opp til den enkelte om man vil vente eller ikke. Om det byr på frustrasjon så ville jeg iallefall sett to ganger på om jeg kaster bort tiden min.

Skrevet

Venter ikke. Er han interessert, saa er han det. Spesielt naar menn har naadd en viss alder, saa er min erfaring at de enten er klare for aa slaa seg til ro og tar det opp tidlig eller aldri vil det.

Hvis han foler at man er en bra kvinne det er konkurranse om, saa vil han go for it.

Skrevet

Noen, i kategorien evige ungkarer i 40-årene, er faktisk så redd for forpliktelse at de aldri vil bli klar for et forhold, selv om de har drømmekvinnen ventende på dem.

• Liker 2
Skrevet

Vel hvis ingen damer vil gi denne mannen tid til å bli trygg så blir han aldri trygg. Jeg synes du TS skal være tolmodig hvis du føler det er verdt det, og at du innimellom får en bekreftelse på at han trives med å være sammen med deg.

Jeg vet om mange menn som gjerne vil slå seg til ro, men damene de dater presser dem for tidlig og da får de panikk..

• Liker 2
Skrevet

Vel hvis ingen damer vil gi denne mannen tid til å bli trygg så blir han aldri trygg. Jeg synes du TS skal være tolmodig hvis du føler det er verdt det, og at du innimellom får en bekreftelse på at han trives med å være sammen med deg.

Jeg vet om mange menn som gjerne vil slå seg til ro, men damene de dater presser dem for tidlig og da får de panikk..

Det høres klokt ut ja. Han hater press sier han. jeg får bekreftelse på at han liker meg og han tar kontakt men vi møtes sjelden. Har kjent han i snart 2 år.

Skrevet

Det høres klokt ut ja. Han hater press sier han. jeg får bekreftelse på at han liker meg og han tar kontakt men vi møtes sjelden. Har kjent han i snart 2 år.

Jeg tror du tjener på å la han styre selv og heller passe på at de gangene dere treffes så er det en hyggelig og avslappende opplevelse for han. Ikke noe "hva tenker du om oss" "har du savnet meg" "tenker du på meg" "trur du vil kan reise på ferie sammen" eller lignende.. ikke snakk om forholdet deres men hverdagslige hyggelige ting. Og du kan fint si til han at du har savnet han, men ikke bli skuffet (iallefall ikke vis det) hvis han ikke sier det samme tilbake.. :)

Skrevet

Jeg tror du tjener på å la han styre selv og heller passe på at de gangene dere treffes så er det en hyggelig og avslappende opplevelse for han. Ikke noe "hva tenker du om oss" "har du savnet meg" "tenker du på meg" "trur du vil kan reise på ferie sammen" eller lignende.. ikke snakk om forholdet deres men hverdagslige hyggelige ting. Og du kan fint si til han at du har savnet han, men ikke bli skuffet (iallefall ikke vis det) hvis han ikke sier det samme tilbake.. :)

Vil nok si at det er en balanse mellom å stresse og gi folk rom. Om man faktisk har vært interessert i hverandre i to år så bør man jo begynne å få fingeren ut mener nå jeg, om man faktisk ønsker å ha et forhold.

Nei, man trenger ikke spikre alt med barn, familie og hus med stakittgjerde men man bør jo i det minste kunne avklare om man er eksklusive med hverandre etter to år!

Anonymous poster hash: 2c433...c33

• Liker 1
Skrevet

Å? Treffes sjeldent... Da hadde jeg skrinlagt greia ja.

• Liker 1
Skrevet

Vil nok si at det er en balanse mellom å stresse og gi folk rom. Om man faktisk har vært interessert i hverandre i to år så bør man jo begynne å få fingeren ut mener nå jeg, om man faktisk ønsker å ha et forhold.

Nei, man trenger ikke spikre alt med barn, familie og hus med stakittgjerde men man bør jo i det minste kunne avklare om man er eksklusive med hverandre etter to år!

Å være interessert i og å kjenne hverandre i to år, er to forskjellige ting.

Skrevet

Å? Treffes sjeldent... Da hadde jeg skrinlagt greia ja.

Men du eier jo ikke tolmodighet!! :P

Skrevet

Jo da ;)

hehe

Skrevet

Å være interessert i og å kjenne hverandre i to år, er to forskjellige ting.

Ja, men han har jo gitt uttrykk for at han liker henne på den romantiske måten, tross det møtes de sjelden. På to år bør man vel ha litt mer progresjon, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men han har jo gitt uttrykk for at han liker henne på den romantiske måten, tross det møtes de sjelden. På to år bør man vel ha litt mer progresjon, tenker jeg.

Kjenner du TS? For jeg kan ikke lese noe sted at han har gitt noen form for interesse i disse årene. Min eks og jeg kjente hverandre i 1.5 år før vi begynte å treffes og få følelser for hverandre. Forholdet starter den dagen vi begynte å treffes, ikke 1.5 år før.

Skrevet

Ja.Har unngått å ta opp slike ting. Lurer på om jeg kanskje har spurt for lite faktisk ;) for vi har aldri pratet noe om fremtiden.Men hver gang vi har vært sammen sier han uten at jeg spør først, at det var hyggelig å se meg igjen og at vi må gjenta det. Han har også sagt han tenker på meg og at han er takknemlig for at jeg fortsatt gidder å ha kontakt. Jeg tror han føler seg avslappet sammen med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...