Gå til innhold

Letizia's brudekjole

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den ikke noe særlig.

Reaksjonen min på Marys var utrolig mye kraftigere, da kom nesten tårene... I dag så så jeg bare en kjole som så alt for stor og tung ut for henne... Jaja, de så ikke spesielt lykkelig ut heller...

Skrevet

Nå så jeg bare et lite glimt av vielsen idag, og jeg synes den var elegant, men ikke noe særlig...Har sett den på bilde, men jeg får ikke samme følelsen av og se kjolen på et bilde eller når jeg ser levende film av den..

Skrevet

Kjolen var fin, men så liker jeg enkle og stilfulle kjoler da. Martha sin var ikke helt min stil i dag, men jeg bruker å like stilen hennes. Den ble litt voldsom.

Men DENNE kjolen derimot likte jeg fantastisk godt. Kanskje ikke kjole da, men todelt.

Og Her er ei som har shoppa på samme plass som Martha etter kjole :ler:

Skrevet

Den var vakker og i aller høyeste grad verdig en framtidig dronning.

Tex: jeg er jo bare glad ikke alle har din smak, og hvem er du som kan si at det ikke var verdig henne???

Skrevet

Syns kjolen hennes var ganske fin jeg, men skulle slepet være sånn? Syns det var noe som skurret der...

Elles syns jeg den kjolen Martha hadde på seg i bryllupet var helt forferdelig, og syns ikke den passet til Ari's sjakett.

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg tror det må være noe galt med meg, for jeg liker alle kjolene til kronprinsessene.

Men den tøffeste råeste kjolen jeg har sett, er den som Märtha bar i brorens bryllup... :wink:

Skrevet

selv om kjolen overhode ikke er min stil, synes jeg Prinsesse Litizia var elegant. Hun er jo en voksen, tøff dame, og det synes jeg kjolen reflekterte :)

Så til digresjonen: Märtha sin kjole var jo spesiell... men det er det som er litt gøy med henne! Vet aldri hva hun stiller i, og hun er seg selv. Arti, syns nå jeg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjempefin kjole :) Likte ikke Mary sin, så ut som om designeren hadde tatt inspirasjon av kappelaken...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjolen var fin den, og kragen var det beste på kjolen, men det var akkurat som om den var for tykk, på en måte, alt for mange lag eller et eller annet sånt. Den satt ikke som støpt slik jeg forventer at en brudekjole (og spesielt i et kongelig bryllup) skal gjøre.

Buketten var jo... vel... direkte stygg?

Skrevet

Kjolen var fin, syns eg.

- Leticia såg ein smule nervøs ut, men det har ho vel gjerne god grunn til? ;)

Skrevet

Kjolen var fin, syns eg.

- Leticia såg ein smule nervøs ut, men det har ho vel gjerne god grunn til? ;)

Skrevet

Tex: jeg er jo bare glad ikke alle har din smak, og hvem er du som kan si at det ikke var verdig henne???

Er ikke dette et sted der man kan ytre sin mening?

Jeg syns ikke kjolen var en dronning verdig, jeg syns den var kjedelig og uelegant. men klart, så snart Tex ytrer sin mening må vi hakke litt....

Skrevet

Buketten var jo... vel... direkte stygg?

Og sånn som hun slengte rundt på den....

Ikke smilte hun heller....

Syns hele greia var småtragisk. Det som reddet showet var de nydelige små brudebarna :)

Skrevet

Er ikke dette et sted der man kan ytre sin mening?

Jeg syns ikke kjolen var en dronning verdig, jeg syns den var kjedelig og uelegant. men klart, så snart Tex ytrer sin mening må vi hakke litt....

Etter hva jeg leser herinne er det jo ofte du som er negativ til hva andre har på, hvordan de velger å gjøre ting osv.

Kanksje på tide å innse at folk har forskjellig smak og ønsker

Skrevet

Jeg synes kjolen var nydelig og likte kraven kjempe godt!

Skrevet

Kjolene til begge var fine de, ikke noe jeg ville valgt men helt greie. Slørene likte jeg ikke. Hva er vits med flere timer hos frisøren om ingen ting av håret skal synes?

Skrevet

Syntes ikke noe særlig om kjolen, jeg... Litt kjedelig og uten særpreg. Sløret likte jeg veldig godt. Buketten var altfor diiiger!

De kongelige brudekjolene rangert etter min smak:

- Prinsesse Märtha Louise sin (Direkte vakker!!)

- Kronprinsesse Mette-Marits kjole (Elegant og stilfull)

- Kronprinsesse Marys kjole (Grei nok)

- Kronprinsesse Letizias kjole (som jeg ikke likte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...