Gå til innhold

Letizia's brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva synes dere om Letizia's brudekjole? Letizia er nydelig, og jeg synes kjolen hennes er den peneste jeg har sett på kongelige bruder de siste årene.

Hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig....

er det ingen som har skjønt at de er kronprinsesser...?

Gjest Tabby
Skrevet

Så ikke den jeg, noen som har en link?

Skrevet

Syns hun så så tynn og spinkel ut....og att kjolen nesten så for stor ut. Hun forsvant nesten i den. Likte sløret.

Skrevet

Synes ikke den var noe særlig. Slepet lå jo helt hulter til bulter hele tiden, og Letizia så jo ut som hun var i begravelse.... Brudebuketten passet heller ikke, synes jeg. Var alt for dominerende. Nei takke meg til det danske bryllupet... Eneste som var litt kult var halsen på brudekjolen...

Skrevet

Synes kjolen var ganske kjedelig. Seremonien trakk ut og var ikke så hjertelig som den danske.

Men bruden selv var nydelig i seg selv, selv om kjolen ikke svarte til forhåpningene. Flott dame :)

Skrevet

Helt nydelig! Jeg syntes ikke den danske var all verden- kjolen var flott men altfor røff for hun som bar den. Den spanske syntes jeg var en positiv overraskelse. Selv om kjolen hadde rene linjer hadde den pene dekorasjoner (som ikke kom ordentlig frem på tv) og en utringning som passet bruden kjempebra. Hun er jo en tøffing, så jeg tror neppe hun ville følt seg vel i en veldig søt sak!

Definitivt en kronprinsessekjole synes jeg :-)

Skrevet
Synes kjolen var ganske kjedelig. Seremonien trakk ut og var ikke så hjertelig som den danske.

Men bruden selv var nydelig i seg selv, selv om kjolen ikke svarte til forhåpningene. Flott dame :)

Katolske kirkeseremonier er alt annet enn hjertelige :-) Fryktelig høytidelig... men det er jo fint det også, til en forandring fra de veldig folkelige bryllupene skandinaviske kongelige har!

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Synes kjolen var nydelig, men må si meg enig i at det av og til så ut som hun forsvant inne i den. Likte Letizias kjole mye bedre enn Marys, men begge var nydelige på hver sin måte.

Skrevet

Jeg likte den ikke, kraven var fæl. Mary sin kjole derimot, det var en ekte kronprinsesse-kjole!

Skrevet

Katolske kirkeseremonier er alt annet enn hjertelige :-) Fryktelig høytidelig... men det er jo fint det også, til en forandring fra de veldig folkelige bryllupene skandinaviske kongelige har!

Ja, jeg skjønner at den katolske kirke har en svært annerledes vigselsseremoni :D

Men jeg synes hele rammen rundt det var litt platt og folk så så sure ut! Det synes jeg var litt trist. ( kanskje det er på grunn av terrorfaren og all guffa som har vært i det siste ? isåfall så skjønner jeg jo det... )

Seremonien i seg selv var sikkert nydelig, spesielt for de som var tilstede der :)

Også elsker jeg jo bryllup da. Flott brudepar : o )

Skrevet
Jeg likte den ikke' date= kraven var fæl. Mary sin kjole derimot, det var en ekte kronprinsesse-kjole!

Enten liker man kraver eller man liker det ikke, tror jeg :-D Jeg synes sånne kraver er KJEMPEfint! Ikke kjempefint altså, KJEMPEfint! :kul:

Skrevet

Syntes den var pen jeg. Likte kraven (minnet kanskje litt om Märthas kåpe?) Buketten likte jeg derimot ikke...

Skrevet

Synes hennes kjole var alldeles nydelig og likte den mye bedre en Mary Donaldson's kjole.

Skrevet

Jeg synest også at hun forsvant litt i kjolen. Likte ikke kragen, og sløret var like gammeldags som Mary sitt. Synest ikke kjolen fremhevet henne nok.

Og så synest jeg at sermonien var så høytidelig og alvorstynget. Paret var så stivt at vi omtrent ikke kunne skimte forelskelsen engang. Men det er vel kanskje slik det skal være i Spania. Hva vet jeg. Det skal være mer følelser og smilende ansikter under en vielse. Det er jo en gledens dag! :)

Skrevet

Mens vi snakker om kjoler i bryllupet.....

Hva med Märtha`s kjole da. :o Skal hun på karneval eller?! :klaske:

Hører ikke hjemme i et stilfullt bryllup, spør du meg.

Skrevet

Martha er kjempeflott, synes hun blir bedre og bedre med årene. :wink:

Ellers så syntes jeg at Mary sin kjole var nydelig, likte nok den bedre enn dagens brud sin.

Men uansett alle bruder er nydelige, snufs-snufs. :hjerte:

Skrevet

Jeg synes kjolen hennes var nydelig jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...