AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Tenkte meg på en Tabatta time i dag, som er beintøff. 1 time senere går det en zumba time som jeg også har lyst til å gå på. Erfaringsmessig, så vet jeg at muskulaturen blir temmelig sår etter Tabata økta, men jeg merker som regel ikke så mye til det før neste dag. Hvordan tror dere det blir å trene begge de øktene i dag?( forutsatt at jeg faktisk greier å løfte beina etter Tabata'en hehe) Blir jeg ekstra stiv av det? ødelegger restitusjonen fra Tabata? Anonymous poster hash: 68cd7...ad9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Kommer an på hvor godt trent du er. Jeg tar ofte Body Balance rett etter hardere økter. Funker fint for meg. Prøv Er du halvdød i morgen, så ble det for mye. Om ikke, så kan du bare fortsette med dette. Anonymous poster hash: 59d00...23e 1
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Blir du stiv og støl så gå i svømmehallen i morgen.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Kjør på! Vil tro zumba er greit etter en tabata-time. Anonymous poster hash: 598d0...877
fink Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Det går nok fint. Sørg for å spise noe i den timen i mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå