Kjempeliten Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Noen som kan liste opp noen bruktbutikker i Oslo og hvor de ligger? Jeg vet om Fretex og UFF men vil gjerne vite om fler! Helst for klær/tekstiler.
Binta Ba Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hvilke Fretex og Uff kjenner du til? De er spredd over byen:) Ligger en bakgård i Storgata, rett bortenfor Brugata-stoppet. I andre etasje er det nå kommet klær. Selges metervare på en stor butikk på Sinsen. Gå av på Rosenhoff, ned til første lyskryss, og til venstre til første kryss, så ser du det. 1
Kjempeliten Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2014 åja, visste ikke det var fler fretex og UFF butikker. har bare vært på en av de. vet at det ligger en UFF butikk ikke så langt unna oslo s hvertfall:) Husker ikke i farta hvor den fretex butikken lå som jeg har vært på, men syns det var litt dårlig utvalg der. Ser etter litt nips og "gamle" greier, ikke noe sånn fancy. men takk for svar! skal sjekke ut de du nevnte:)
Ariana Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Velouria Vintage - Grûnerløkka Frøken Dianas salonger - Grûnerløkka Tonica Vintage - Majorstua UFF - ved Jernbanetorget og i Storgata Ruth66 - Torshov Det var de jeg kom på i farta. 3
Binta Ba Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Fretex har på Grunerløkka ( både brukt og nyopppussa klær og ting ), Grønland med så og si bare klær, og på Sankthanshaugen med masse møbler og ting i underetasjen. De kjører også hjem møbler Birkelunden og Blå har marked hver søndag, og Grønland har marked hver lørdag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå