AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 I helgen var jeg ute sammen med noen venninner. Vi hadde bestemt oss for en helt rolig kveld og koste oss med et par øl på et relativt rolig sted. Plutselig kommer det inn en svær guttegjeng og setter seg sammen med oss. Hilser som vanlig på allesammen men tenker ikke noe mer over det, da jeg ved første øyekast ikke kjente noen spesiell tiltrekning til noen av dem. Etter noen flere øl kommer jeg jo i prat med en av dem som vinner meg fullstendig over med sjarm og personlighet, så.. Han blir med meg hjem og vi har sex. Det var en stund siden jeg hadde hatt sex, så tenkte at det kunne være fint med et one night stand. Spesielt når jeg viste at han skulle reise tilbake til der han bodde uken etter og at jeg ikke kom til å se ham igjen. Så, når han gikk spurte han ikke etter nummeret mitt eller noe sånt noe jeg syntes var helt greit. Jeg var jo innstillt på å ikke se ham igjen. Men, to dager etterpå så legger han meg til på facebook og vi begynner å prate så smått. Praten gikk like lett som tidiligere og jeg merket på meg selv at jeg har lyst til å møte han igjen før han reiser tilbake. Så, burde jeg høre om han har lyst til det? Han vil jo tydeligvis ha kontakt siden han la meg til på facebook? Eller tror dere han syns det er greit å bare ha meg i bakhånd tilfelle han kommer tilbake hit? :-) Han må jo syns jeg er litt alright siden han har søkt meg opp og lagt meg til? Vet ikke hvordan han fant meg engang, hehe. Anonymous poster hash: ee73d...f60 Anonymous poster hash: ee73d...f60
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Han så vel på postkassen hva du het til etternavn når han gikk. Evt. Han kan ha skrudd på gps tracking på mobilen sin når han ble med deg hjem, for å finne veien tilbake til utestedet og vennene, sett på kartet hvor han var og googlet adressen funnet etternavnet. Kan jo være han bare ønsker en Two Night Stand Anonymous poster hash: 52470...bac
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Ønsker vel å ha muligheten til noe mer. Er mange gutter som samler jenter på facebook. Anonymous poster hash: f8a7d...cbf 1
Gjest Lincoln Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Helt utrolig hvor vanskelig dere jenter klarer å gjøre ting. Selvfølgelig vil han ha kontakt og treffes igjen. Om han vil ha et forhold er dog ikke sikkert. 3
Gjest Inferno Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 ...seriøst? Fyren prater med deg på facebook. Selvsagt vil han ha en eller annen form for kontakt med deg. Om du vil møte ham igjen, spør. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Spør, spør, spør!! :DAnonymous poster hash: 024ad...ed9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Haha, okei. Skjønner at jeg har overanalysert for mye. Hvorfor jeg gidder skjønner jeg ikke. Han kommer hit i kveld ihvertfall. Om det bare er for sex eller ikke får tiden vise! Takk Anonymous poster hash: ee73d...f60
Frk.K Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Haha, okei. Skjønner at jeg har overanalysert for mye. Hvorfor jeg gidder skjønner jeg ikke. Han kommer hit i kveld ihvertfall. Om det bare er for sex eller ikke får tiden vise! Takk Anonymous poster hash: ee73d...f60 Ooouh!! Spennendes!! :D Lykke til!
Gjest Makemeloveit Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Spør Er ikke bare alltid mannen som skal ta initiativ
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Haha, okei. Skjønner at jeg har overanalysert for mye. Hvorfor jeg gidder skjønner jeg ikke. Han kommer hit i kveld ihvertfall. Om det bare er for sex eller ikke får tiden vise! Takk Anonymous poster hash: ee73d...f60 Oppdater oss! :DAnonymous poster hash: 024ad...ed9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 He he. Jeg har motsatt problem. Jeg hadde også ONS med en som ikke spurte om nummeret etterpå, men så skulle jeg jo reise bort. Likevel oppsporet jeg nummeret hans senere og sendte sms-hilsen. Han svarte hyggelig og vi ble på en måte enige om at vi får møtes igjen neste gang jeg kommer dit. Men det er flere måneder til, så jeg tror nok det hele glir bort i sanden. Og jeg føler vel at jeg var litt for på ved å kontakte han. Burde hatt mer stolthet. Så jeg tror nok jeg bare glemmer han. Anonymous poster hash: f39a9...1a3
Gjest Lincoln Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Oppdater oss! :DAnonymous poster hash: 024ad...ed9 Kan ikke det når hun ligger og puler. Det slutter aldri å forbause meg hvor komplisert jenter klarer å gjøre noe så enkelt som å ha tilfeldig sex med en gutt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Kan ikke det når hun ligger og puler. Det slutter aldri å forbause meg hvor komplisert jenter klarer å gjøre noe så enkelt som å ha tilfeldig sex med en gutt. Men det er jo nettopp det vi trenger dere menn til; å forenkle ting litt for oss. Anonymous poster hash: f39a9...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Hadde en kjempe koselig kveld (uten sex) og avtalte at vi skulle møtes igjen før han reiser! Jeg var egentlig åpen for alle muligheter, for når man først har hatt sex er liksom "skaden" skjedd, men han gjorde ingenting som hintet til det. Ble en koselig kveld og natt med prating og film i armkroken Nå er jeg bare redd for følelser etter han reiser, så kanskje det er lurt å holde igjen? Merker allerede at jeg er ganske betatt. - TS Anonymous poster hash: ee73d...f60
Ferny Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Hadde en kjempe koselig kveld (uten sex) og avtalte at vi skulle møtes igjen før han reiser! Jeg var egentlig åpen for alle muligheter, for når man først har hatt sex er liksom "skaden" skjedd, men han gjorde ingenting som hintet til det. Ble en koselig kveld og natt med prating og film i armkroken Nå er jeg bare redd for følelser etter han reiser, så kanskje det er lurt å holde igjen? Merker allerede at jeg er ganske betatt. - TS Anonymous poster hash: ee73d...f60 Bor dere langt unna hverandre da? Typisk at man får mer følelser nettopp fordi man vet at det hele er litt urealistisk... 1
Nettinettet Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Og det er noe som gjør at menn slapper av og nyter også. De vet at det ikke fører til noe forpliktende som de ofte har angst mot.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg kan svare dere sånn på innlegget så får bare svare her. Problemet er at han bor en times flytur unna meg og vi skal også reise en del begge to.. Det kommer jo ikke til å gå :/ Så tror det beste bare er å holde litt tilbake og ikke sette seg selv opp for katastrofe ... - TS. Anonymous poster hash: ee73d...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå