Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere at denne hårfargen er kjedelig? Dette er min naturlige hårfarge, og jeg har ikke gjort noe med håret mitt på 4 år. Tenker frem og tilbake på om jeg skal farge det lysere eller ikke, hva synes du? Ps; ikke meg på bildet.

Dirty-blonde-hair-color-dye.jpg

Anonymous poster hash: ff709...3a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som har den fargen fra naturens side:) Den er et flott utgangspunkt for både lysere og mørkere striper. Kanskje lyse striper passer best nå som våren snart er her?

• Liker 1
Skrevet

Helt greit å være blondine. Det har gått litt inflasjon i lysblond á la "klorbleket" med gulrotbrunt tryne.

Er litt slitsomt for menn at alle jenter følger den samme malen for forsterkede seksuelle signaler. De fleste av oss føler oss mest vel med det naturlige. Både hva gjelder utseende og oppførsel.

Mitt råd, i fra mitt ståsted, er vær naturlig. Bruk makeup og hårfarging til å skape optiske illusjoner, for å fremheve fordelaktige trekk, og til å dempe andre. Ikke klatt på fordi du har gjort det fra du var fjortis, og det er sånn alle andre maler seg. Der noen skyggelegger for å få avstand mellom og størrelse på øyne til å virke større, kan andre behøve det motsatte.

Det er helt greit å prøve noe nytt. Men for oss menn er hyppig hårfargeskifte et tegn på at "dama har issues"!

• Liker 1
Skrevet

Likner litt paa min. Den kan varieres begge veier. Det er en fin farve som den er, men som de fleste kan den gjores mer spennende.

Hvis du googler Rosie Huntington-Whiteley saa ser du at hun har stripet haaret baade moerkere, lysere og litt "ombre".

Noen lysere striper og noen mer karamell ville gitt mer liv i det. Bare gaa til en BRA frisoer saa du faar noen pene nyanser og ikke sebrastriper.

• Liker 1
Skrevet

Nydelig. Jeg ville ikke gjort noe med den nå fordi den vil jo bli lysere til sommeren alikevel.

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

Jeg ville ikke gjort noe med den. Hårfarge har ingenting å si for hvorvidt en person ser kjedelig ut eller ei.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk til alle for gode tips og meninger :)

Ts

Anonymous poster hash: ff709...3a5
Skrevet

ville beholdt denne fargen, synes det er en pen og naturlig blondfarge

• Liker 1
Skrevet

Det er akkurat slik min naturlige hårfarge ser, jeg farger (bleker ikke!) håret litt lysere :)

Anonymous poster hash: 25903...38e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...