Gå til innhold

Liker dere vittige menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere på litt humoristiske/satiriske menn? Har alltid hatt det i meg å trekke en satirisk kommentar i ulike sammenhenger. Det kan være relatert til hvor folk er fra, hva ulike folk gjør på fritiden, ulike typer jobber etc. Egentlig ingen begrensning og vittigheten/satiren min kan i tillegg være ganske mørk.

Presiserer for øvrig at det aldri mener noe vondt med det, og i de få tilfellene jeg har gått litt langt og begått en blunder har jeg sagt unnskyld, og jeg begrenser meg litt mer enn før etter lærdommen ;)

Vill dere datet en slik mann?

Anonymous poster hash: b4fac...9cf
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Kommer an på om du har et par kilo for mye eller ikke. Ser det hele tiden, litt bamsete menn(men mindre valker enn kvinnene) som blir oversett selv om de er vittige.

Skrevet

Kommer an på om du har et par kilo for mye eller ikke. Ser det hele tiden, litt bamsete menn(men mindre valker enn kvinnene) som blir oversett selv om de er vittige.

Tja, vet ikke om jeg er helt enig i det, ser at mange av de ganske store mennene i min omgangskrets ikke har problemer med å tiltrekke seg noen. Men jeg er uansett ganske slank og er nok mer trent for tiden enn på lenge.

Skrevet

Sarkastiske menn er alltid et + ;)

Skrevet

Ja, jeg takler ikke overpolitisk korrekte tørrpinner.

Skrevet

Jeg er sammen med en som sier mye rart på en humoristisk måte. Vi har ganske lik humor så jeg synes jo bare han er morsom, men kan se for meg at noen andre ville synes han er litt drøy til tider.

Er nok litt annen humor enn du beskriver, men ser ikke at din humor skulle være noe problem heller, bare du finner en som liker din form for humor.

Gjest Bringebær55
Skrevet

Humor er alfa og omega for min del. Jeg elsker og le, og prøver så godt det lar seg gjøre å omringe meg med vittige mennesker.

Husker fra ungdomsskolen at alle jentene hang etter han ene pene, mens jeg var oppover ørene forelska i klassens klovn.

For meg vitner god humor om intelligens :)

• Liker 1
Skrevet

Oh yes! ;) Humor er utrolig viktig! Er for tiden betatt av en som ofte får meg til å le - lite som kan slå det :rodmer:

Skrevet

Finnes mange som går alt for langt uten at de tenker over det selv. Var en som skulle være vittig etter at jeg hadde spontanabortert nå nylig og sa "stakar babyen som ble drept" eller noe sånt.. Noen mennesker mangler bare fullstendig sosiale antenner og tror sånt er morsomt å si.

Finnes også en del andre tilfeller der folk skulle være morsom på min bekostning,

Men ellers er menn med humor og sosiale antenner selvsagt attraktive. Det bare finnes litt grenser for hva man skal si eller ikke.

Anonymous poster hash: bd9bb...ff6
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, jeg liker vittige menn. :jepp:

Skrevet

Forutsatt gode antenner og at det ikke blir så mye at det blir krampeaktig er det et pluss. I tillegg er det essensielt at du da også har selvironi og tåler å få det samme tilbake (folk uten selvironi er det minst attraktive jeg kan tenke meg). For å gjøre det ekstra vanskelig må du også klare av balansen mellom vittig og plump; dersom "vittighetene" bare virker rasistiske/sjåvinistiske/slemme/uvitende er det digert minus i boka.

Jeg har også en lei tendens til å slenge ut en kommentar i ny og ned, men aldri for å være slem eller ment som reell kritikk (synes det er feil måte å si ifra på om det faktisk er noe som plager meg), men med en samboer om sjelden tar en spøk (han skjønner aldri når jeg tuller og tar det personlig) er det slitsomt og rett og slett lite morsomt hjemme. Skal ikke påstå at jeg klarer å følge alle mine ovennevnte krav alltid, men jeg lever i forsøket.

Anonymous poster hash: e3f90...6a3
Skrevet

I og med at jeg selv har et humoristisk/sarkastisk svar på 90% av hva folk sier, så tror jeg at jeg ville hatt det veldig morsomt med en vittig type!

Så, ja, jeg liker vittige menn :biggrin:

Anonymous poster hash: 4cac6...304
Skrevet

Finnes mange som går alt for langt uten at de tenker over det selv. Var en som skulle være vittig etter at jeg hadde spontanabortert nå nylig og sa "stakar babyen som ble drept" eller noe sånt.. Noen mennesker mangler bare fullstendig sosiale antenner og tror sånt er morsomt å si.

Finnes også en del andre tilfeller der folk skulle være morsom på min bekostning,

Men ellers er menn med humor og sosiale antenner selvsagt attraktive. Det bare finnes litt grenser for hva man skal si eller ikke.

Anonymous poster hash: bd9bb...ff6

Takk for svar :) Jeg ser den og jeg har nok helt ærlig tråkket i salaten et par ganger selv men tatt lærdom av det. "Stakar babyen som ble drept" ser jeg ikke på som veldig morsomt egentlig og jeg ville nok heller ikke forsøkt å være satirisk rundt en ukjent kvinne, med mindre jeg var sikker på at hun ville satt pris på det.

Jeg kan være morsom på andres bekostning om jeg kjenner dem litt, poenget er å få folk til å føle seg bedre, ikke være.

Skrevet

Humor er sexy! Jeg liker også de som tør å være litt drøye. Ikke gå rundt å være så forbaska politisk korrekte hele tiden...

Skrevet

Humor er sexy! Jeg liker også de som tør å være litt drøye. Ikke gå rundt å være så forbaska politisk korrekte hele tiden...

Veldig enig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...