Gå til innhold

Hvorfor vil han "være sammen" med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke være sammen som i kjærester, men å være med meg i det hele tatt. Jeg har datet denne fyren en god stund, og vi kommer godt overens. Han er litt eldre enn meg, og vi er på to forskjellige stadier i livene våre. Jeg er så ung at jeg nettopp har begynt å studere, mens han er ferdig med alt av studier, har toppjobb og eier sitt eget firma ved siden av(dog i relativt ung alder selv). Han er kjempesmart, er RIK(som i ordentlig rik) og har et spennende liv. Jeg har alltid sett på meg selv som godt over gjennomsnittet oppegående, men når jeg tilbringer tid med han og hans venner, føler jeg meg nesten "dum". Jeg kommer fra en familie som har ok med penger, langt fra dårlig råd, men også langt i fra rike. Jeg kan ikke uten videre leve den samme livsstilen som han(han reiser hele tiden, spiser alltid ute på de aller dyreste restaurantene, tar alltid taxi), men han spanderer ofte.

Jeg forstår helt enkelt ikke hvorfor en som er så smart og har kommet så mye lenger i livet sitt vil være med "lille" meg. Ikke at det er noe galt med meg, det er bare det at jeg selv føler at det er litt rart. Jeg har ingen problemer med at han er den han er, jeg vil nok bare vokse på det. Men jeg får det liksom ikke til å rime helt. Jeg blir ansett som en ganske pen jente, men jeg håper jo ikke at det er alt han ser? Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 165ce...f61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at han virker veldig forelsket. Planlegger alltid nye møter med meg mens vi er med hverandre, holder rundt meg, ser mye på meg, tekster meg hver dag.. :) -TS

Anonymous poster hash: b63d1...1ae
Skrevet

Kan hende du ikke er opptatt av penga hans men av han og at han slapper av med deg? Slike menn må sikkert luke ut en god del gold diggers.

Anonymous poster hash: c2ea9...fc7
Skrevet

oi! kunne trodd det var jeg som hadde skrevet dette. hehe jeg har det AKKURAT på samme måte, og historien din er nesten på prikken lik din.

Anonymous poster hash: 298ee...b63
Skrevet

Kan hende du ikke er opptatt av penga hans men av han og at han slapper av med deg? Slike menn må sikkert luke ut en god del gold diggers.

Anonymous poster hash: c2ea9...fc7

Jeg er definitivt ikke opptatt av pengene hans, og det har han nok skjønt, da jeg tilbyr han å betale ting vi gjør osv. Slappe av med meg kan han også, men likevel har jeg litt vansker med å forstå hvorfor han vil ha meg... :P

Har du prøvd å spørre?

Nei, men det vil jeg gjøre etter hvert, dersom det blir enda mer seriøst. :) -TS

Skrevet

Dytter.. :)

Skrevet

Kanskje han bare har funnet ei jente som har virkelig liker? Alt handler ikke om penger og utdanning. Kjæresten min har en ganske bra jobb, mens jeg forsatt er student. Jeg har ganske lav inntekt, mens han har høy. Han har tenkt å kjøpe seg leilighet, mens det har jeg langt ifra råd til.

Vi bor fra hverandre, men har vært sammen i snart 4 år. Vi elsker hverandre høyt, og håper på en flott fremtid sammen. :) Jeg spørte han en gang hvordan jeg hadde klart å få en så bra mann som han, og da svarte han "Kanskje fordi du er deg selv.". Synes det var en fint svar.

Anonymous poster hash: 8e706...302
  • Liker 1
Skrevet

Vi er jo alle mennesker uavhengig av status og penger. Og hvis han er skikkelig rik som du sier, så forventer han nok ikke å finne noen damer som har samme status som han. Og hvis han finner det, så kan det hende at utvalget er "dårlig" og kun bestående av selvopptatte jenter som kun tenker på shopping. Så jeg vil tro at fyren er så smart at han faktisk går for det han faller for og ikke etter sosial status.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...