Gå til innhold

forbanna! må få ut litt frustrasjon!

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle
Skrevet

skal egentlig flytte i dag, å nå plutselig sier han som har LOVET å kjøre at han har vondt i ryggen rett før han skulle komme. å var visst hos legen. å nå plutselig rett etterpå så var han på verkstedet med bilen. dette i et tidsrom hvor det er logisk at han aldri kunne kommet seg fra den legen å på nermeste verksted.

jeg blir så fly hakka forbanna når folk skal juge om sånt!! han kunne heller sagt at han ikke får muligheten på grunn av noe seriøst istedet for å juge seg ut av det! dagens utblåsning!! så nå prøver jeg desperat å finne noen som kan kjøre men det er håpløst. helvette! sorry språket.

har vært røykfri i 3 uker men nå måtte jeg bomme en røyk av hu jeg skal bo med for jeg holdt på å gå av skaftet her!

:frustrert::sinna::kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, stakkars deg! Utrolig irriterende med slike folk. Håper du har noen andre i bakhånd du kan spørre?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Å, stakkars deg! Utrolig irriterende med slike folk. Håper du har noen andre i bakhånd du kan spørre?

det var egentlig han her det sto på siden han lovte at "jada det var ikke noe problem".

hvorfor lover folk sånne ting når de egentlig ikke vil??? makan til mennesker!

Skrevet

Fatter det ikke.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Fatter det ikke.

nå fant vi heldigvis en person med varebil. gud så lette jeg ble. men han derre fjompen som liksom er min venn kan se langt etter meg en stund for nå er det rett før jeg sender sinnamelding. men da blir jeg bare useriøs så skal holde meg for god for det.

Skrevet

Så bra at du fant noen andre på så kort tid! Lykke til med flytting! Det er et styr, men fint å komme på plass.

Skrevet

Hadde han tilbudt seg, eller hadde du tilbudt ham å få lov, siden han er sterk og har egnet kjøretøy?

Er mange som surfer på godviljen de får når de tilbyr seg å stille opp eller fikse noe, fordi de høster heder og ære i øyeblikket. Siden, når det faktisk kreves en innsats, har disse ofte fordampet. Ord er gratis å uttale... Lær deg å oppdage slike med bagateller, før du havner i et uføre som dette. Akkurat som du er bra lobotomert hvis du avtaler tid og stoler på at en som aldri kommer presis, plutselig gjør det når du virkelig trenger det. "Fool me once, shame on you; Fool me twice, shame on me."

Godt det ordnet seg for deg. Ellers har Agenda, og noen steder Frelsesarmeen, mange steder i landet storbiler med mannskap, som kan brukes til slike oppdrag for en rimelig penge. En venn flyttet for under totusen, da kom to menn med bil, og ordnet alt det tunge og digre som skulle fraktes (innen samme by). Sikkert andre organisasjoner andre steder også som har slike arbeidstreningsprosjekter. Mulig blåkors har et. Alle småting fraktet han selv i personbil. Lykke til med din flytting.

Jaja. Så lærte du en dyr lekse: Ikke alle som er vennlige, og som det er koselig å tilbringe hyggetid med, er relle venner.

• Liker 1
Skrevet

Sant det, Kamikatze. Vet du om Fretex etc kun kjører innen samme by, eller tar de lengre oppdrag også? For eksempel fra Østlandet til Vestlandet?

Skrevet

Det kan jeg ikke tenke meg. Slike distanser, da tror jeg nok at jeg ville sjekket rent-a-wreck og andre bruktbilutleiere etter priser. Mange av dem har såpasse store biler at bestemor, som har hatt lappen siden før krigen, eller noen med c-sertifikat må være kusk. Men de har også biler tett oppunder klasse-b, som kanskje kan påhektes en bitteliten tilhenger.

Ellers tyder jo det du beskriver i åpningsinnlegget at fyren kanskje ikke følte seg komfortabel med å være flyttehjelp for deg, ettersom han plutselig hverken kan bære eller kjøre. Det bør være en ærlig sak å takke nei til å drive med gratis langtransport for bekjente. Gå litt i deg selv, og tenk over hvordan du selv har fått ham til å gå med på halloien. Var det motvillig tja, som du forhandlet til uttalt med stum 'j', eller boblet han av hjelpetrang, trommet på bringa mens han peip: "Me, me me?"

Skrevet

:fnise: Høna er heit i topplokket.... :laugh:

Gjest HappyWaffle
Skrevet

For det første var det snakk om en strekning på 5 min med bil så absolutt ikke snakk om langkjøring. Å det var han selv som sa at han ville hjelpe meg.

Skrevet

Da er han en sånn som jeg nevnte i første innlegget mitt, som soler seg i glansen av at han lover noe. Uten å føle det bryet verdt å følge opp med handling. Rota visst litt der med hvem av dere jeg skrev hva til...

Godt det løste for deg, mh!

Skrevet

Det er nå så deiiiiilig da....? Og få ut litt frustrasjon.... :sur::Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...