Gå til innhold

Facebook - kan man endre informasjon slik at "i et forhold med" ikke vises på siden min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men at man må trykke inn på "om" for å bla ned og se at jeg er i forhold?

Jeg vil ha minst mulig info om meg på face, men samboer nekter med å ta bort at jeg er i et forhold med han på Facebook, så derfor må jeg ty til en mellomting 😛

Anonymous poster hash: 09007...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan velge at den infoen bare skal være synlig for deg. Trykk på rediger der det står "i et forhold", der får du opp (på toppen, høyre side) mulighet for å velge hvem som ser denne informasjonen. Si fra om du ikke får til/trenger screen shot.

Skrevet

Ja, du kan velge at den infoen bare skal være synlig for deg. Trykk på rediger der det står "i et forhold", der får du opp (på toppen, høyre side) mulighet for å velge hvem som ser denne informasjonen. Si fra om du ikke får til/trenger screen shot.

Men kjæresten min vil ikke at jeg skal ta det bort, så jeg lurte på om det gikk an å ikke vise det på forsiden min og at man kun kan se det om man trykker på "om" ? Går det an?

Anonymous poster hash: 8805a...e44

Skrevet

Det var det Silvermist nettopp sa. Ja du kan skjule det, uten å fjerne det. Hvis typen din vil at alle skal se det, så kan du derimot ikke skjule det heller, om du ikke vil bestemme over ditt eget liv.

Selv endret jeg status til noe helt feil, så ingen ser hvem jeg er sammen med heller. Hater Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...