Gå til innhold

Eksen min ble lurt til utroskap, nå skal han ha barn med henne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to år siden ble mannen min gjennom 23 år lurt til å være utro av en dame som hadde eglet seg inn på han. Sjarmert han med sjarm, masse sex, spenning og mye oppmerksomhet. De holdt det gående i noen mnd før jeg oppdaget det. Det endte med brudd, og det selvsagt tungt for både barna og meg. Han fortsatte forholdet, og nå er hun gravid! Eksen min sier han ble lurt av henne, hun sa hun brukte prevensjon... Så nå er visst forholdet deres ikke så perfekt, og han vil heller ikke at hun skal flytte inn... Jeg har fortsatt følelser for han og hadde håpet at vi kunne flytte sammen igjen. Men nå er jo situasjonen håpløs. Jeg får vage hentydninger om at han savner meg, men nå synes jeg det ble vanskelig. Han ble lurt til utroskap av denne fyrrige single kvinnen, og nå har hun lurt han med barn... Jeg advarte han mot den type dame hun er, hun eier ikke moral eller skrupler, men han var blind. Jeg fikk rett!

At det går an.Noen med gode råd i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: 7923d...e2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan blir man LURT til å være utro??

Anonymous poster hash: 8423d...d4b
  • Liker 32
Skrevet

"Lettlurte" menn er ikke noe å samle på!!

Anonymous poster hash: 38e08...9b6
  • Liker 9
Skrevet

Lurer på hvordan en blir lurt til å være utro? :klo:

"Dama di sa at du kunne ha sex med meg og at hvis du virkelig elsket henne ville du gjøre det også, for hun har en fantasi om at du hadde sex med andre damer. Men du skulle holde munn om det for hun tenner på å være usikker på om du har hatt sex med meg i dag eller ikke"?

Anonymous poster hash: 3e21f...8e9
  • Liker 19
Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: 634c9...d2b
  • Liker 4
Skrevet

Først, han ble ikke "lurt" til utroskap, det valgte han helt selv. I denne verden må folk passe på seg selv å stå i mot fristelser, uten å gi andre skylden når de ikke klarer å motstå. Men at hun lurte han til å gjøre henne gravid, er en annen sak. Men trolig lite han får gjort med det. Har man sex med noen, må man ta ansvar. Det er nok å stole på at en dame du du kun har hatt sex med i noen mnd, sier hun bruker f.eks p-piller, vær litt føre var! Og om jeg var deg, ville jeg lstt han klare seg selv fra nå, og ikke ønsket han tilbake. Litt konsekvenser må han også få.

• Liker 7
Skrevet

Han var utro og gadd ikke bruke kondom. Enkelt og greit...

Anonymous poster hash: 007b3...b83
  • Liker 13
Skrevet

Hvorfor skylder dere alltid på den andre kvinnen når mannen er utro? Mannen har like mye skyld han også. Tror dere har skylappene på.

Anonymous poster hash: 36251...59e
  • Liker 11
Skrevet

ts..

Jeg ble lurt ja, men det er en annen sak. Tråden handler ikke om det.

Mannen min ble lurt trill rundt av denne damen. Hun lovte at det var grønnere på hennes side av gjerde og spilte på all sin sjarm. Og i tidsklemma vi var i med barn og fullt opp, så var han da et lett bytte. Han burde selvsagt satt bremsene på. Men den dama burde sannelig holdt seg unna, da vi bor på et sted hvor alle kjenner alle, og hun visste om at han hadde både samboer og barn. Det er lov å bruke moralske egenskaper. Jeg sier ikke at mannen min var uskyldig oppe i det her, men slike damer er farlige.

Tenkte faktisk å få noen konstruktive råd midt oppi denne vanskelige situasjonen, ikke lynsjing.. Treffer man borti spesielle og egoistiske personer kan man bli lurt, det være seg utroskaap eller andre ting..

• Liker 1
Skrevet

Skal vi se: Du tok ikke vare på mannen din og han valgte en annen.

Sorry, dette stikker kansje hull i bobla di om at all skyld er hos kvinnfolket og alt var helt perfekt helt til hun kom. Samliv er ikke enkelt og krever innsats fra BEGGE parter. Ingen blir LURT til utroskap.

Han har levd i sin boble og blit lurt til å bli far. Hvilket antagelig betyr at han er like selvsentrert og ubevisst som deg, for jeg tror ingenting på at han ikke har fått advarsel om at nydama hadde lyst på barn.

Til sammen betyr det vel at dere teoretisk sett var perfekte for hverandre, men egentlig ikke burde fått ansvar for noe mer enn en katt.

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor vil du bli sammen med en viljeløs mann som gjør som andre sier uten evne til egen refleksjon? Ønsker du virkelig å leve resten av livet ditt sammen med en slik mann og tenker du at han er en god rollemodell for barna? At det andre sier er noe man bare må gjøre fordi man ikke eier vilje til å tenke selv og stå i mot.

• Liker 6
Skrevet

Mannen ble lurt til å være utro?! Beklager, men dette må være dagens! Han er en voksen mann og klarer vel å si NEI?!

Tror nok den som har blitt lurt trill rundt her er deg dessverre....

Anonymous poster hash: 965e1...e71
  • Liker 7
Gjest Coolaid
Skrevet

Noen med gode råd i en slik situasjon?

Selvfølgelig trist det du har opplevd. Kan godt være at eksen din har blitt fristet og forført men han selv har tatt bevisste valg i de måneden han var utro. Han har ikke blitt voldtatt og har selv like mye ansvar oppi dette som kvinnen han var utro med. Syns du lager unnskyldninger for eksen din fordi det er lettere for deg. Kan godt være han har blitt lurt til å bli pappa, kan godt være at eksen din lyger, noe som er mest sannsynlig, man vet hva resultatet av sex ofte er.

Eksen din er en utro løgner. Og nå prøver han å få deg tilbake. Innerst inne vet du at du lar deg lure, at dette er feil, selv om du er glad i han.

Tror du trenger å innse hva som egentlig har skjedd.

Skrevet

Skal vi se: Du tok ikke vare på mannen din og han valgte en annen.

Sorry, dette stikker kansje hull i bobla di om at all skyld er hos kvinnfolket og alt var helt perfekt helt til hun kom. Samliv er ikke enkelt og krever innsats fra BEGGE parter. Ingen blir LURT til utroskap.

Han har levd i sin boble og blit lurt til å bli far. Hvilket antagelig betyr at han er like selvsentrert og ubevisst som deg, for jeg tror ingenting på at han ikke har fått advarsel om at nydama hadde lyst på barn.

Til sammen betyr det vel at dere teoretisk sett var perfekte for hverandre, men egentlig ikke burde fått ansvar for noe mer enn en katt.

Hva legger du i å ta vare på mannen? Hva konkret mener du en kvinne skal gjøre?

Nå tar ikke jeg denne tråden seriøst i utgangspunktet, men ble nysgjerrig på denne uttalelsen din.

Skrevet

Snakker om ansvarsfraskrivelse!

Anonymous poster hash: 1bfdc...e95
  • Liker 3
Skrevet

Han burde vært voksen i starten og snakket med deg om at det er en dame som legger seg etter han. Er ikke ute etter og lynsje deg men synes det er mannen din sitt ansvar og ta tak og si nei. Er travelt med 4 barn og som regel er det moren som gjør mest. Han var vel nysgjerrig på litt spenning i hverdagen. Noen damer synes og det er spennende og legge seg etter gifte menn sånn er det bare. De fleste oppdager etter en stund at gresset er ikke grønnere på andre siden. Jeg har selv vært den andre kvinnen og sa til han at han får ikke i pose eller sekk. Han ville bare ha spenning i hverdagen. Det er noen år siden jeg sa stopp at han må ta ansvar men jeg får fremdeles meldinger fra han. Jeg har visst fra dag 1 at det aldri ville bli oss. Menn er lettlurte og pysete på samme tid...

Anonymous poster hash: 36251...59e
  • Liker 2
Skrevet

Hva legger du i å ta vare på mannen? Hva konkret mener du en kvinne skal gjøre?

Nå tar ikke jeg denne tråden seriøst i utgangspunktet, men ble nysgjerrig på denne uttalelsen din.

Utroskap vokser ikke ut av ett vakum. Det begynner med en eller annen konflikt. TS er villig til å poengetere at i tidsklemma og viraken som foreldre, valgte de vekk hverandre. Hun var tydeligvis fornøyd med prioriteringene, han var det ikke.

Han kunne forlatt henne ryddig, han valgte utroskap, men det er semantikk; det er egentlig uviktig i den grunnleggende situasjonen.

De absolutt fleste tilfellene av utroskap kan unngåes hvis man tar vare på hverandre som par, og er lydhøre for den andres behov, at man ikke setter seg ned og sier "Jeg er fornøyd, hvis han er misfornøyd, får han "takle det""

Å skylde på "den andre kvinnen" er en selvsentrert måte å se verden på, der man regner med at verden rundt dere skal beskytte og gjøre jobben for å sikre kjærligheten deres så dere slipper å gjøre noe selv.

• Liker 4
Skrevet

Du mener vel:

Din eks var utro, men nå har det nye forholdet surnet fordi hun er gravid (noe som faktisk kan skje selv om man bruker prevensjon), og du lurer på om du skal ta ham tilbake.

Hvis du virkelig tror at han er en dott som kan trekkes viljeløst omkring av en skruppelløs, vakker kvinne, er han da noe å samle på? Det kan jo skje igjen?

Hvis sannheten derimot er at han selvsagt visste utmerket godt hva han gjorde da han i månedsvis gikk for å prøvesmake gresset på den andre siden av gjerdet, så bør han i det minste innrømme hva han har gjort og be ydmykt om tilgivelse.

Alvorlig talt, det der "hun forførte ham og lurte ham opp i stry"-greiene er det vel ingen som tror på? It takes two to Tango.

• Liker 9
Skrevet

Nå skal du få høre en mann sin mening....

Lurt? Sludder! Du er sikkert glad i han og da er det lett å tenke sånn...men!

Han har et valg, han kunne valgt å la være men gjorde det. Hans skyld.

Så nå høres det ut som han holder på å oppdage at gresset ikke er grønnere på andre siden. Typisk. La han føle konsekvensene og komme til lukket dør. Finn deg noen andre du.

Anonymous poster hash: e560a...85f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...