AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Datteren min på ni måneder har vært redd alt som er svart siden hun var bitteliten. Klær, gjenstander osv. Men det var mest uvanlig at hun var veldig redd nevøen min som er ganske så svart. Jeg er selv mørk, men hun er naturlig nok ikke redd meg, men alle og alt annet som er svart. Er det noen andre som har opplevd dette? Hvordan tar dere om babyen din gråter om en svart venninne løfter h*n og ikke om en hvitgjør det? Anonymous poster hash: 83eab...adf
ilane Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg jobber i barnehage og har ofte opplevd at barn har hylt når en med mørkere hud enn moren har kommet inn på avdelingen. så det er helt vanlig. vet ikke helt ang at barnet ditt reagerer på selve fargen svart. det kan være at barnet ditt har opplevd noe traumatisk der fargen var hovedproblemet. Barn reagerer forskjellig på forskjellige ting. har en niese på 7 mnd som skriker hvis en mann løfter henne opp, men det går helt fint når en kvinne løfter henne. hun er kjempe glad i pappaen sin. har hatt en gutt som nektet å være med kvinner som hadde brunt hår fordi moren var blond. han skulle bare være med blondiner. så ikke bekymre deg for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå