AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lurer på, der du får en snapchat, som du ikke får melding om, men som kommer på nylige oppdateringer, hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 27792...6c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Beklager dårlig forklaring. Snapchatene kommer ikke der de vanlige kommer. Men de havner i listen over kontakter, øverst der det står nylige oppdateringer. Er dette min historie? Anonymous poster hash: 27792...6c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Ja, historie Ok takk. Noen som vil forklare meg historie? Er det noe man sender til alle automatisk? Anonymous poster hash: 27792...6c1
super-s Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Når du skal velge hvem du sender det til, huker du av på "min historie". Da vil det havne der :-)
sophiaM Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Ok takk. Noen som vil forklare meg historie? Er det noe man sender til alle automatisk?Anonymous poster hash: 27792...6c1 Du kan velge hvem som skal se historiene, på innstillinger. Når de ligger ute kan du legge til flere bilder gjennom dagen, også blir de samlet til en historie som ligger ute i 24 timer. Og du kan selv se hvem av kontaktene dine som har vært å sett på bildeserien.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Du kan velge hvem som skal se historiene, på innstillinger. Når de ligger ute kan du legge til flere bilder gjennom dagen, også blir de samlet til en historie som ligger ute i 24 timer. Og du kan selv se hvem av kontaktene dine som har vært å sett på bildeserien. Kan man se hvor mange ganger de har sett den? Haha:p Anonymous poster hash: 27792...6c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 haha nei, ikke enda. Heldigvis Hehe bra da kan jeg bare kose meg med å se den fine snapchaten om og om igjen:p Men jeg lurer på en ting til. Jeg får en film eller et bilde på den historiegreia, men kun en ting, altså ikke mange bilder etter hverandre. Hvorfor sender man den da som historie og ikke bare vanlig snapchat?Anonymous poster hash: 27792...6c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 Hehe bra da kan jeg bare kose meg med å se den fine snapchaten om og om igjen:p Men jeg lurer på en ting til. Jeg får en film eller et bilde på den historiegreia, men kun en ting, altså ikke mange bilder etter hverandre. Hvorfor sender man den da som historie og ikke bare vanlig snapchat?Anonymous poster hash: 27792...6c1 Never mind, nå skjønte jeg opplegget Anonymous poster hash: 27792...6c1
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Du kan velge hvem som skal se historiene, på innstillinger. Når de ligger ute kan du legge til flere bilder gjennom dagen, også blir de samlet til en historie som ligger ute i 24 timer. Og du kan selv se hvem av kontaktene dine som har vært å sett på bildeserien. Kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå