Gå til innhold

Burlesque, pole dance, vaudeville, stripping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske enkelt: Skiller du på burlesque, vaudeville, pole dance og stripping (og lignende)?

Jeg personlig synes det er mange likhetstrekk, men langt ifra det samme. Jeg kunne tenke meg å prøve både burlesque og pole dancing, men ikke stripping (for penger).

Anonymous poster hash: 6b7fd...3de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du dette som jobb?

Selv om det er likhetstrekk mellom disse er det og litt forskjeller.

burlesque er mer som et planlagt show der folk har mye mer respekt for deg som artist men som stripper kommer de for å se nakne kvinner som danser slik at menn kan bli hard. har lite peiling på de andre tingene, men du må velge noe du kan være komfortable med og som ikke ødelegger deg og din moral :)

Anonymous poster hash: 8d402...a5d
Skrevet

Jeg mente ikke som jobb nei, bare generelt sett.

Og jeg kunne bare tenke meg å prøve det for moro skyld, ikke som en livsstil og jobb.

- TS

Anonymous poster hash: 6b7fd...3de
Skrevet

Likt for meg, må man vrikke og vri seg på en stang eller uten en stang, kaste klær og kalle det kunst :sjokk:

Det er billig og vulgært for meg. Menn som går på slikt er harry og tilbakestående!!

Anonymous poster hash: e1ccf...00b
  • Liker 1
Skrevet

Likt for meg, må man vrikke og vri seg på en stang eller uten en stang, kaste klær og kalle det kunst :sjokk:

Det er billig og vulgært for meg. Menn som går på slikt er harry og tilbakestående!!

Anonymous poster hash: e1ccf...00b

Hvorfor?

Kvinner investerer svært mye av sin tid, ressurser og tankegods på å se bra ut, det er faktisk mildt sagt dominerende hos mange kvinner. Når menn beundrer, ser på og koser seg med kvinner som ser bra ut så er vi altså harry og tilbakestående? :klo:

Jada, jeg vet at kvinner doller seg mest for medsøstres skyld men utseendehysteriet henger da vitterlig sammen med det å få oppmerksomhet og innimellom kapre en fra det motsatte kjønn også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...