Gå til innhold

Dama vil bruke "drøy" kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret for neste helg. Jeg og dama skal på nyttårsball til helgen. Og hun har kjøpt inn en kjole som er nesten identisk denne:

http://minmote.no/wp-content/uploads/2014/01/pussycat-dolls.jpg

Jeg synes den er aaaltfor drøy. Hun kommer til å se ut som en h**e. Unnskyld meg..

Hun skal heller ikke bruke truse, for da "synes den". Sier hun.

Please..fortell meg dere er enige. Så kan jeg vise henne tråden..

Anonymous poster hash: 14fd5...2a2
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida den var drøy :sjokkert:

• Liker 9
Skrevet

Du har min dypeste medfølelse. Kjolen er heslig, hun kommer til å bli samtaleemne til langt uti mai dersom hun går med den.

Anonymous poster hash: ae35d...76f
  • Liker 35
Skrevet

Drøy indeed. Herregud, den var heslig

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun har en stil som passer så kan det jo bli kult, men da MED en bred truse... Pluss tildekkede armer og litt store smykker? Men ser nok rart ut om hun er den eneste i flokken med sånn stil...

Anonymous poster hash: 999c0...621

• Liker 6
Skrevet

Gud, ja da hadde hun fått gått alene. Jeg hadde nok fått akutt omgangssjuke om jeg var deg.

• Liker 17
Gjest Bringebær55
Skrevet

Hun der havnet nok i en "verst kledde" spalte i et moteblad.

Det er ikke noe ved den kjolen som sier ball, vet ærlig talt ikke hvilken anledning den hadde vært Ok.

Muligens halloween eller AVN awards.

• Liker 4
Skrevet

Har hun kroppen til det da?

Anonymous poster hash: 45ea3...e4a
Skrevet

OMG!

Der kjente jeg årene som et ekspresstog i ryggen!

Hvordan kan noen vurdere noe så stygt!

Stltter forslaget om akutt omgangssyke!

Vær så snill, vær et troll!

• Liker 7
Skrevet

Sånne klær kan være veldig kult til en photoshoot eller noe slikt, men ikke ellers...

• Liker 3
Gjest lillelarve
Skrevet

Uff.. Den var kanskje litt drøy. Eller.. ikke-passende.. Ikke fin i det hele tatt, synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Har hun kroppen til det da?

Anonymous poster hash: 45ea3...e4a

Synes ingen kropper hadde passet inn i det antrekket.

• Liker 3
Skrevet

Hmmm..så jeg er ikke helt ut på jordet her.

Ja, jeg så faktisk denne kjolen i en verst kledd artikkel i VG i dag. Og den er jo nesten prikk lik den dama kjøpte for et par uker siden. Eneste forskjell er at overdelen dekker mer puppene. Men det er de samme høye splittene foran. Hun sier hun ikke skal danse på det ballet, så ingen vil kunne se "rett inn" da.

For meg minner denne kjolen mer om slike du kjøper på sexbutikker, og passer mer i private settinger.

Jeg bryr meg så ikke mye om klær, hun får gå i det hun trives i. Men denne her synes jeg blir litt flau :(

Anonymous poster hash: 4bdff...997
  • Liker 13
Skrevet

TROLLOLOLOLOLLOLOLOL.

Anonymous poster hash: b4a9c...9c4
Skrevet

Er jeg slem om jeg sier at jeg gleder meg til hun får lese tråden? :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

TROLLOLOLOLOLLOLOLOL.

Anonymous poster hash: b4a9c...9c4

Ja...hadde det bare vært så vel.

Skrevet

Er jeg slem om jeg sier at jeg gleder meg til hun får lese tråden? :sjenert:

Litt ;) hehe.

Skrevet

Men er kjolen i samme type stoff? er det splitt på begge sider, eller bare den ene. Når du sier den dekker til mer av puppene, er det sånn kjole sånn går nesten opp til halsen for eksempel? Er ganske mange faktoter som kan ha betydning på kjolen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtlplry0zVbUPHrzZCBiEZWCHa7Rlj3-Pgy1Dk6u9zCBOEcu-_JA

Denne kjolen for eksempel, ser mye finere ut enn den første, bare se for deg den, men at den rekker helt ned til gulvet. Ligner den mer på noe slikt, eller den du postet først?

Anonymous poster hash: 7d377...182
  • Liker 3
Skrevet

Men er kjolen i samme type stoff? er det splitt på begge sider, eller bare den ene. Når du sier den dekker til mer av puppene, er det sånn kjole sånn går nesten opp til halsen for eksempel? Er ganske mange faktoter som kan ha betydning på kjolen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtlplry0zVbUPHrzZCBiEZWCHa7Rlj3-Pgy1Dk6u9zCBOEcu-_JA

Denne kjolen for eksempel, ser mye finere ut enn den første, bare se for deg den, men at den rekker helt ned til gulvet. Ligner den mer på noe slikt, eller den du postet først?

Anonymous poster hash: 7d377...182

Nei nei. Den kjolen du legger ut der ser jo helt normal ut. Det er som den jeg la ut. to splitter foran. Og de går laangt over..du vet. Men dekker mer puppene.

Ikke skinn, det har hun ikke råd til. hehe. En type kunstskinn tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...