Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om navnet Nino Savannah?

Anonymous poster hash: a4cdf...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Den lille gutten på den store sletten?"

Det ville ikke vært mitt førstevalg. Eller valg i det hele tatt, for å være ærlig.

• Liker 2
Skrevet

Veldig tungt å si begge navnene sammen. Nino alene minner for mye om guttenavn.
Stakkars unger som får så mange rare navn nå, bare fordi foreldrene skal skille seg ut.

Anonymous poster hash: 47b8a...0fa
  • Liker 2
Skrevet

Er enig i at det er alt for rart navn. Jeg hadde ikke følt det var riktig å kalle ungen min det der, når ungen er norsk. Nino Savannah er ikke et typisk norsk navn. Nå sier jeg ikke at man må ha noe typisk norskt heller, men Nino Savannah? Really? Haha.

Anonymous poster hash: a4cdf...a13

Skrevet

Er det en gutt eller jente som skal få navnet, er det jeg undrer på..

Anonymous poster hash: c5d0c...3c6
  • Liker 5
Skrevet

Tenker på en liten ninja. ;) Ikke et navn jeg ville valgt selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det syntes jeg ikke var pent

Skrevet

Det var ikke så veldig fint

Skrevet

Forvirrende :-/

Anonymous poster hash: 681bd...3b6

Skrevet

Nino? Er det gutt eller jente??

Anonymous poster hash: 94502...6b0
Skrevet

Er dere norske? Er det et jentenavn? Hvorfor Nino?? Folk kommer til å tro det er Nina med en slurvete a...

Anonymous poster hash: 24482...381

Skrevet

Lurer også på om det er gutt eller jente. Høres ut som en fantasifigur fra en film.

Hvorfor ikke navn som Bertha Johanne? (bare som et eksempel) ;)

Skrevet

Nino er gutt og Savannah jente? Siamesiske tvillinger?

• Liker 1
Skrevet

Huff, tenker jeg.

Skrevet

Altså...Savannah er et fint navn til jente. Nino - eller Niño (som folk flest vil både uttale og skrive) er jo spansk for gutte-spedbarn...

Eehhh. Ble litt forvirret her nå.

Skrevet

Nino er gutt og Savannah jente? Siamesiske tvillinger?

Det var min første tanke også. Så med dobbeltnavnet Nino Savannah så blir det neste jeg lurer på om dette barnet er gutt eller jente, eller kan det være tvekjønnet...? Hver for seg er navnene fine, selv om de ikke akkurat er å regne som norske navn, men likevel blir det for meg ett guttenavn og ett jentenavn

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det var min første tanke også. Så med dobbeltnavnet Nino Savannah så blir det neste jeg lurer på om dette barnet er gutt eller jente, eller kan det være tvekjønnet...? Hver for seg er navnene fine, selv om de ikke akkurat er å regne som norske navn, men likevel blir det for meg ett guttenavn og ett jentenavn

niño betyr jo gutt, så ikke så rart at man tenker gutt.

Gjest Seajewel
Skrevet

Er det jente, ville jeg heller ha valgt Nina Savannah. Kan ikke kalle en jente for Nino. Ikke om det er gutt heller. Nino betyr barn, skal da en voksen mann hete "unge"? Om Nino var et navn, var det i så fall guttenavn. Savannah er jentenavn.

Skrevet

Nino er vel et bosnisk guttenavn? Er dere fra Bosnia? Og Savannah er jo jentenavn..

Anonymous poster hash: 08754...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...