AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Flere dager etter dødsfall i familien fikk jeg vite det. Det var min onkel som ringte og fortalte det. Min mor har ikke ringt eller tekstet meg eller mine søsken. Vi fikk vite det så sent at vi ikke rakk å reise i begravelsen engang. Det er over en uke siden og jeg/vi har fortsatt ikke hørt et ord fra henne. Jeg har ikke ringt og snakket med henne enda for jeg blir sint og såret ved tanken. Vi har ikke et godt forhold i det hele tatt. De få gangene vi snakker er det jeg som tar kontakt. Vurderer sterkt å kutte henne ut men tenker på mine barn igjen. Noen gode råd? Er det bare å kutte ut?Anonymous poster hash: 0cc75...699
Skogsprinsessa Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Hvem var det som døde, da? Hvorfor sa ikke moren din noe da, tror du?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Det er kjipt. Jeg sitter egentlig med samme spørsmål, ikke på grunn av dødsfall men av andre svært belastende årsaker. Et søsken har allerede kuttet kontakten. H*n gjorde det bare brått. Vurderer å kutte kontakten med begge mine foreldre. Anonymous poster hash: b2657...975
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Hvem døde? Var jeg deg hadde jeg dessverre kuttet kontakten. Når det er et familiemedlem som har dødd, så må man jo si i fra til hele familien om det! Endret 27. januar 2014 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Ts her. Der var min ste bestefar som døde. Det er mange andre ting som gjør at jeg vurderer å kutte kontakten helt også. Har aldri fått noe støtte fra henne i noe jeg har gjort i livet. Kun negative komentarer. Føler at dette var dråpen som skulle til før begeret rant over. Tror jeg har hatt den lille kontakten jeg har hatt pga mine barn igjen. Men kjenner nå at jeg er bare sur og irritabel.Anonymous poster hash: 0cc75...699
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Her så ga ikke min mor beskjed da min far døde. Så jeg fikk først vite det etter begravelsen. Hvis du føler for å kutte henne ut, så kutter du henne ut. Anonymous poster hash: 88e52...3d1 2
Snurrebart Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Hvis hun er en negativ person i livet ditt, så er det ingen grunn til at barna dine skal måtte ha noe med henne å gjøre. Jeg hadde nok kuttet henne ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Takk for svar som ikke var dømmende. Noen forslag på hvordan fortelle at dette er uakseptabelt? Synst det er vansklig å skal ta dette opp men synst hun skal få høre at dette ikke er greit.Anonymous poster hash: 0cc75...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå