AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hvis jeg deaktiverer fb-profilen min, bli innlegg jeg har skrevet i grupper stående, eller forsvinner de? Har behov for en pause, men vil ikke at tråder jeg har startet i en lukket gruppe skal forsvinne. For da sletter jeg jo andres innlegg i tråden samtidig.Anonymous poster hash: b6b00...cbe
Gjest Bringebær55 Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Når min vennine deaktiverte sin profil ble alle kommentarer fra henne plutselig stående fra "facebook bruker" med et blått anonymt bilde, også ble de vel borte ettehvert.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Forsvinner innleggene altså? Jeg har deaktivert profilen før, og når jeg har aktivert den igjen så ligger alt jeg har skrevet der akkurat som før jeg forsvant. Men takk for svar, greit å vite hvordan det ser ut der inne når en bruker deaktiverer.Anonymous poster hash: b6b00...cbe
Gjest Bringebær55 Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Kanskje du har en viss tid på deg før alt forsvinner?! Venninen min aktiverte jo aldri kontoen igjen. Hun lagde en ny en 2 år etterpå.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Men da slettet hun sikkert profilen sin, framfor å deaktivere. Ved sletting har en 14 dager på seg til å ombestemme seg, så det var nok derfor innleggene lå igjen en stund.Anonymous poster hash: b6b00...cbe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg fant ut av det, innleggene blir skjult, ja. Anonymous poster hash: b6b00...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå