Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner sakte men sikkert å gå mot påske. Det er jo vel og bra det, bortsett fra en liten detalj. Foreldrene til kjæresten min og foreldrene til eksen hans er gode venner, derfor kommer de på besøk i påsken. Kjæresten min har sagt selv at han tror eksen blir med bare for drit(hun er 17, tre år yngre enn oss). Hun er fortsatt singel etter bruddet deres og ikke helt god. Hun var den typen som ringte kjæresten min hele tiden når de var sammen og han var ute med gutta.

Jeg vet at det ikke lenger er følelser fra hans side, men jeg vet ikke med henne. Jeg er livredd for at hun skal komme og prøve seg på han.

Kjæresten har sagt at han kommer til å bo hos meg hvis det viser seg at hun kommer. Men jeg tipper foreldrene hans vil be han om å være hjemme litt. Jeg vurderer da å bli med hjem til han for å markere at jeg er der nå og ikke henne.

Dette høres sikkert utrolig teit ut, men spar dere likevel for spydige kommentarer. What to do?

Anonymous poster hash: 96c26...dfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lage problemer? Dette er helt uproblematisk. Han er en voksen mann, og det er klart at han bor hos deg den korte perioden eksen er der. Hva foreldrene hans måtte mene om det er vel ikke relevant. Voksne mennesker klarer helt fint å ta avgjørelser for seg selv, trenger ikke foreldrenes godkjennelse.

Anonymous poster hash: 2cfc9...2ea

• Liker 4
Skrevet

Foreldrene hans burde forstå at det kan føles ubehagelig for han, men om de insisterer og det blir frekt at han ikke er der så kan han jo komme på middag ol. Og da er det jo naturlig at du er med ettersom dere er et par.

Ellers, om han bor hjemme og blir boende der mens de er på besøk kan du nok slappe helt av. Det kan være at hun ikke har følelser for han. Men om hun har, så er han sammen med deg og da må du stole på han. Så kan du komme på besøk "som vanlig" eller han komme på besøk til deg.

Anonymous poster hash: 8a045...7e6
Skrevet

Syns han kan sove hos deg, og om han må hjem kan du være med :-) Blir kanskje litt beroligende både for han og deg :-)

Anonymous poster hash: a3fc5...996
  • Liker 1
Skrevet

Syns han kan sove hos deg, og om han må hjem kan du være med :-) Blir kanskje litt beroligende både for han og deg :-)

Eventuelt om familien vil han skal sove hjemme, kan du jo sove hos ham.

Skrevet

Hvorfor det? Hvorfor skal en voksen mann sove hjemme, eller i det hele tatt være hjemom i denne perioden, selv om foreldrene ber han? Voksne mennesker må kunne klare seg uten mor og far i påskeferien. De har ingenting med hvor han tilbringer tiden sin, enten om han er hos sin kjære eller på rølpetur på fjellet...

Skrevet

Hun bør finne seg en på sin egen alder... 17åringen altså

Anonymous poster hash: 4826b...a59
Skrevet

Enig med de som sier at han ikke burde trenge å dra hjem, men om han drar hjem er det helt naturlig at du blir med.

Skrevet

Spis grillpølser

Anonymous poster hash: d1643...a43

Skrevet

Hvorfor kaller dere typen til TS for en voksen mann når han er tjue år?

Skrevet

Hvorfor kaller dere typen til TS for en voksen mann når han er tjue år?

Fordi han er det. Hva mener du så et hankjønn på tjue år er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...