AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Mary Kay er noe av den største dritten som man får kjøpt. Vaselin i rosa innpakking. Kjøper du MK, støtter du pyramidespill. Clinique har noen få produkter som er OK, ellers totalt overpriset og gjør ingenting for huden. Få råd hos hudpleier og handle på nettet neste gang. Anbefaler feelunique. Anonymous poster hash: 8e537...a9d 2
Snurrebart Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Veldig fornøyd med øyebrynsblyant og foundation fra Mary Kay. Bruker ikke andre produkter. Mascaraen har jeg ikke testet, da jeg har en favoritt fra et annet merke.
Thorn Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Tåler overhodet ikke Clinique, blir full av utslett og huden blir stram, sår og knallrød. Tåler Mary Kay veldig fint og er avhengig av skrubben og øyensminkefjerneren derfra. Bruker også mye av sminken deres og er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Mary Kay vet jeg ikke noe om, men Clinique kjenner jeg godt Har med stor suksess brukt 3 stegs serien deres for tørr hud, nr.1, i lang tid, og dette er gode produkter uten tilsatt parfyme som ihvertfall ikke ga meg en negativ reaksjon. De har også en nydelug fuktighetskrem som heter Moisture Surge Intense som jeg synes er en av de bedre kremene til tørr hud som finnes. Mest erfaring har jeg med sminken. Der har jeg mange favoritter Anonymous poster hash: 44458...4b7
Sandie Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Eneste jeg har prøvd fra Clinique er Foundation og BB-cream. Begge har vært bra med tanke på dekkevne, men føles ganske tørre og litt vanskelige å fordele jevnt.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Har lenge brukt den pudder foundation i grøn pakning til clinque, den liker jeg virkelig godt Varer lenge, god dekkevne og ga meg ikke noe mer kviser. Jeg reagerer veldig lett på produkter og får lett kviser av det. Liker også mascaraen til clinique, den man bare skyller av med vann, men det er mest fordi jeg elsker slike mascaer som man tar varmt vann på og så løsner de liksom i hele flak. Nå har jeg gått over til pudderet til Jane Iredale, og dette er min nye favoritt. Holder på huden hele dagen, ser helt naturlig ut, man ser ikke at jeg har på sminke, og gir ingen kviser den heller. Så etter år med clinique har jeg når funnet en ny favoritt!! Anonymous poster hash: 629ce...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Mary Kay forbinder jeg med fullstendig mangel på seriøsitet, noe som også denne tråden tyder på. Brukernavnet ditt er Mkay - driver du markedsundersøkelse eller noe? I så fall er det i strid med reglene her. Dessuten får du Mary Kay til å virke som et søppelprodukt. Anonymous poster hash: 51753...095 4
Mortifera Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Har aldri prøvd Mary Kay, men jeg ELSKER Clinique sin fundation og øyenbrynsblyant.
Mkay87 Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2014 Hvorfor virker dette som ett "søppel" innlegg? Å nei,jeg driver ikke med markedsundersøkelse,og brukernavnet mitt har heller ikke noe med mary Kay å gjøre!!
C-girl Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Bruker selv Mary Kay, Timewise miracle serien, samt microdermabrasion settet og øyesminkefjerner. Er kjempefornøyd med produktene, og vil absolutt si at det er verdt å prøve. MK har jo 100% fornøydhetsgaranti. Endret 28. januar 2014 av C-girl
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Bruker selv Mary Kay, Timewise miracle serien, samt microdermabrasion settet og øyesminkefjerner. Er kjempefornøyd med produktene, og vil absolutt si at det er verdt å prøve. MK har jo 100% fornøydhetsgaranti. Hva er vitsen med å bruke så mye penger på elendige produkter? Alt annet i handelen er bedre enn MK, til og med Nivea, Garnier og andre drittmerker. Anonymous poster hash: 8e537...a9d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Hva er vitsen med å bruke så mye penger på elendige produkter? Alt annet i handelen er bedre enn MK, til og med Nivea, Garnier og andre drittmerker. Anonymous poster hash: 8e537...a9d Enig. Hørt mange skrekkhistorier om MK-produkter. Men hva ligger prisene på? Er bare nysgjerrig på hvor mye penger folk faktisk kaster kort....Anonymous poster hash: 9f8db...071
C-girl Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Dersom MK hadde vært så utrolig dårlig som dere vil ha det til, hvordan kan merket da være bestselgende hudpleiemerket både i USA og i Sverige?? I USA har de vært bestselgende i 20 år. Jeg betalte 1900,- (mener det var det.. ) for miracle settet, 249,- for øyesminkefjerneren. Husker ikke prisen på microdermabration-settet. Men nå er det jo ikke sånn at alle produkter er riktig for alle som prøver de. Jeg har prøvd stort sett alt av nivea, garnier, loreal osv, og har aldri vært helt fornøyd med noen av de. Alle har forskjellig hud og preferanser, så det er da opp til hver enkelt å finne ut hva man liker av hudpleieprodukter. Endret 28. januar 2014 av C-girl
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Dersom MK hadde vært så utrolig dårlig som dere vil ha det til, hvordan kan merket da være bestselgende hudpleiemerket både i USA og i Sverige?? I USA har de vært bestselgende i 20 år. Jeg betalte 1900,- (mener det var det.. ) for miracle settet, 249,- for øyesminkefjerneren. Husker ikke prisen på microdermabration-settet. Men nå er det jo ikke sånn at alle produkter er riktig for alle som prøver de. Jeg har prøvd stort sett alt av nivea, garnier, loreal osv, og har aldri vært helt fornøyd med noen av de. Alle har forskjellig hud og preferanser, så det er da opp til hver enkelt å finne ut hva man liker av hudpleieprodukter. Det viktigste er at man er fornøyd selv! Jeg skrev over at jeg har hørt mange skrekkhistorier og det har jeg, men så lenge man selv er fornøyd, er det jo ingenting å ta på vei for. Samme gjelder jo Nivea, osv. Bestselgende handler ikke bare om kvalitet - her spiller nok spesielt salgsmetodene en stor rolle.Anonymous poster hash: 9f8db...071
C-girl Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Det viktigste er at man er fornøyd selv! Jeg skrev over at jeg har hørt mange skrekkhistorier og det har jeg, men så lenge man selv er fornøyd, er det jo ingenting å ta på vei for. Samme gjelder jo Nivea, osv. Bestselgende handler ikke bare om kvalitet - her spiller nok spesielt salgsmetodene en stor rolle.Anonymous poster hash: 9f8db...071 Husk nå på at i USA har man veldig lav terskel for å saksøke firmaer osv. Men som du sier, det viktigste er at hver og en er fornøyd med de produktene de bruker.
bebisss Skrevet 28. januar 2014 #18 Skrevet 28. januar 2014 Føler ikke mary kay sitter så bra på av sminke, men har bare prøvd det en gang og da ble jeg sminket. Men clinique liker jeg godt, har en god del sminke derifra. Og jeg hadde en 3 step ansiktsrens med en ansiktssåpe, og deretter rensevann som var innigranskauen sterkt, følte huden skulle brenne av, og etterpå var det fuktighetskrem. Og alle hudormene mine kom til overflaten som meitemark på en regnfull dag. Huden min ble knusktørr og tåler tydeligvis ikke slike sterke rensemidler og den fuktighetskremen til clinique funker ikke. Det føles deilig der og da men den hjelper ikke i lengden og huden er like tørr uansett hvor lenge og mye fuktighetskrem du påfører. Min hud blir bedre med vanlig vann på en klut og vaske ansiktet med, og en billig tykk nivea krem. Det billigste er virkelig ofte det beste 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 Husk nå på at i USA har man veldig lav terskel for å saksøke firmaer osv. Men som du sier, det viktigste er at hver og en er fornøyd med de produktene de bruker. Men så kan det også være forskjeller mellom huden til folk her og i USA, ref. bl.a. det tv-shop-kviseprogrammet som jeg ikke husker navnet på - de har jo visstnok kommet med egne formulaer for nordisk hud. Anonymous poster hash: 9f8db...071
C-girl Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Men så kan det også være forskjeller mellom huden til folk her og i USA, ref. bl.a. det tv-shop-kviseprogrammet som jeg ikke husker navnet på - de har jo visstnok kommet med egne formulaer for nordisk hud.Anonymous poster hash: 9f8db...071 Men i Sverige har de vært bestselgende de siste 7 årene, og det er da ikke så stor forskjell på nordmenn og svensker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå