Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 Hvordan kan det ha seg at Outlook kun fungerer når jeg går inn via Start-menyen og ikke hvis jeg trykker på "mail-knappen" på selve pc'n? Merkelig... K
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #2 Skrevet 22. mai 2004 Aner ikke, men dra ned Outlook ikonet ned til skrivebordet fra startmenyen. Hold ctrl-tasten inne mens du gjør det, slik at det blir en snarvei og ikke en kopi.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2004 #3 Skrevet 22. mai 2004 Jeg har allerede Outlook liggende på skrivebordet...men den knappen jeg tenkte på var den som sitter på selve maskinen. Jeg har 5 knapper ved skjermen (laptop): På-knappen, en det står A på, en det står B på, en det står WWW på, som jeg bruker når jeg skal på nettet, og en hvor det er bilde av en konvolutt, som jeg har pleid å bruke for å komme inn i MS Outlook tidligere. Jeg kommer fortsatt inn i Outlook, men da klarer den ikke å sende/motta... Merkelige saker! K
Catzy Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Har du byttet Outlook i det siste? Mulig linken til programmet er feil. Gå inn i tastatur-innstillingene og sett den til å gå til Outlook en gang til. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Det som skjer er at Outlook åpnes når jeg trykker på knappen, men jeg får bare opp feilmeldinger når jeg trykker på send/motta... Dette skjer altså ikke når jeg åpner Outlook fra Start-menyen. K Skal prøve tipset ditt, Catzy!
14062003 Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Aha!!!! Den feilmeldingen du får later ikke til å ha noe med Outlook i seg selv å gjøre, men med den shortcuten du har på tastaturet ditt. /tippe Jeg foreslår at du finner ut hvor shortcuten på startmenyen går hen - så endrer du shortcuten på tastaturet ditt til det samme som den på startmenyen. Men duuu, hvor ble det av Outlook Express? Har det noe som helst med disse to måtene du bruker startmenyen/tastaturet?
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 Outlook Express har jeg ikke benyttet, annet enn at jeg la inn mailkonto-opplysningene mine der også i håp om at jeg da ville kunne motta/sende mail derfra. Det gikk derimot ikke, så jeg valgte igjen MS Outlook som standard mail-program. Nå har jeg slettet alle konto-opplysninger inne i Expressen, så den er på en måte ute av verden sånn jeg ser det. Jeg er dessverre så blank på data at jeg ikke vet hvordan jeg skal finne ut hvor shorcuten på startmenyen går...men hvis noen hadde giddet å ta seg bryet med å forklare meg litt nærmere, så er jeg veldig takknemmelig for det. Har veldig lyst til å få orden på dette! Prøvde å sjekke shortcuten på tastaturet, men fant det rett og slett ikke ut... Føler meg skikkelig klønete! :oops: K
14062003 Skrevet 22. mai 2004 #8 Skrevet 22. mai 2004 Shortcuten på startmenyen finner du ut ved å høyreklikke på ikonet og så velge egenskaper/properties. Da finner du stien til fila den viser til. Hvordan du gjør dette med tastaturet ditt aner jeg ikke. Det må du slå opp i en eller annen bruksanvisning - eller angi hvilken type tastatur (eller spesifikasjoner for laptopen din, for tastaturet er jo integrert...) du har slik at noen andre (vi) kan prøve å søke på nett for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå