AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har nettopp begynt å treffe en gutt, så alt er helt nytt og vi kjenner hverandre ikke så veldig godt enda. Jeg har falt veldig fort og veldig hardt, men jeg er usikker på han. Forrige uke var vi sammen søndag, mandag og tirsdagskveld å så film sammen. Kun film og snakking. På onsdag var jeg ute å drakk med ei venninne å klarte såklart å sende han et par fyllemld. Jeg spurte han hvorfor han ikke har turt å kysse meg enda. Jeg har hintet om at jeg vil, men pga jeg ikke har visst om han vil, har ikke jeg tatt første steget. Han svarte meg at han ville, men at han var redd for at ting skulle bli for seriøst for fort. Svarte da at ingenting blir kjempe seriøst for meg pga et kyss. På fredag var vi på samme fest og da kysset han meg for første gang. Mens har fortsatt var edru. Vi dro på byen sammen og var sammen der hele kvelden. Han kysset meg flere ganger foran mine, hans og våre venner. Kortet hans og koden fikk jeg og hadde i lommen. Det pga at jeg slipper å stå i kø i baren;) Vi dro hjem sammen til han og endte med å ha sex. Bra sex til at begge var ganske fulle. Men etter det forandret alt seg. Han var rar når han våknet og rar når han kjørte meg hjem. Hele lørdagen brukte han ekstremt lang tid på å svare meg og var rar i svarene sine. Han hentet meg på jobb på natten å kjørte meg hjem. Forventet egentlig å få et kyss da, men det fikk jeg ikke. Jeg har hver dag i to uker våknet til melding fra han, men ikke i dag! I dag hørte jeg ikke noe før jeg sendte han mld først og da var alt omtrent normalt. Dette kl 21 på kvelden! Men jeg blir så usikker. Først vil han ta ting med ro og vil ikke at ting skal bli så seriøst for fort, så trekker han seg helt unna meg! Bestevenninnen min har kjent han i alle år og han er en snill gutt. Ikke en som kun er ute etter sex. Noen tanker her? For jeg tenker meg i hjel!Anonymous poster hash: 29ce5...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Dere hadde sex ganske tidlig og han følte det sikkert ble for seriøst.. Gi det litt tid og vent litt med å ta kontakt med han, han trenger sikkert bare litt avstand og tar kontakt når han er klar for det Anonymous poster hash: 538f1...dab
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Mulig, men syns han var veldig avvisende rar. Akkurat som om han ikke vil noe edru 😔Anonymous poster hash: 29ce5...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Ingen andre som kan komme med noe lurt?Anonymous poster hash: 29ce5...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Ingen andre som kan komme med noe lurt?Anonymous poster hash: 29ce5...9c9 Hva mener du med at han var "rar i svarene sine"? Kan hende han er redd det går for fort, at du liker han for godt, og at det var dumt av han å ha sex med deg? Er du mye yngre enn han? Anonymous poster hash: a7f7b...662
Gjest Awzm me Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Om han var redd for at et kyss skulle gjør alt, altfor seriøst, så tror jeg ikke at sexen gjorde det bedre. Du får prøve å gi det litt tid så han kanskje forstår at det ikke var verdens undergang
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Hva mener du med at han var "rar i svarene sine"? Kan hende han er redd det går for fort, at du liker han for godt, og at det var dumt av han å ha sex med deg? Er du mye yngre enn han?Anonymous poster hash: a7f7b...662 Han svarte veldig kort og anonymt i forhold til det han pleier. Hvorfor går du ut i fra at jeg er yngre? Er 1,5 år eldre enn han.Anonymous poster hash: 29ce5...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 Han vet heller ikke noe om hvor godt jeg liker hanAnonymous poster hash: 29ce5...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Om han var redd for at et kyss skulle gjør alt, altfor seriøst, så tror jeg ikke at sexen gjorde det bedre. Du får prøve å gi det litt tid så han kanskje forstår at det ikke var verdens undergang Prøve på det:) Bare redd vi ødela alt!Anonymous poster hash: 29ce5...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå