Gå til innhold

Sender meldinger og ringer på fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte helger blir det fort litt for mye drikke på meg og jeg mister alle hemninger. Jeg kan være på byen å ha det sykt bra, møte kjekke menn, kose meg med venninner og alt er bra. Men på et eller annet tidspunkt finner jeg ut at jeg skal kontakte tidligere flørter. Dette er helt utrolig plagsomt helt sikkert for de og bare flaut for min egen del. Jeg klarer ikke på noen måte å skjønne der og da at det er en utrolig dum idé. Er det flere som gjør dette? Hvorfor gjør jeg det egentlig? Forrige helg var jeg med en kjekk fyr og noen felles venner på nachspiell, men jeg valgte likevel å sende meldinger til en jeg holdt på med før, gjerne flere av de på en kveld også, uten å egentlig ha lyst til noe med de når jeg er edru. Hva i all verden skal jeg gjøre? Det hjelper ikke å drikke mindre heller, bare jeg drikker litt og jeg blir beruset gjør jeg dette. Det er virkelig et latterlig problem og jeg vurderer nesten bare å ikke drikke mer fordi det er så pinlig.

Anonymous poster hash: 923fa...a64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett de fra telefonen.

Anonymous poster hash: ee0cb...4b4
  • Liker 2
Skrevet

Enkelte helger blir det fort litt for mye drikke på meg og jeg mister alle hemninger. Jeg kan være på byen å ha det sykt bra, møte kjekke menn, kose meg med venninner og alt er bra. Men på et eller annet tidspunkt finner jeg ut at jeg skal kontakte tidligere flørter. Dette er helt utrolig plagsomt helt sikkert for de og bare flaut for min egen del. Jeg klarer ikke på noen måte å skjønne der og da at det er en utrolig dum idé. Er det flere som gjør dette? Hvorfor gjør jeg det egentlig? Forrige helg var jeg med en kjekk fyr og noen felles venner på nachspiell, men jeg valgte likevel å sende meldinger til en jeg holdt på med før, gjerne flere av de på en kveld også, uten å egentlig ha lyst til noe med de når jeg er edru. Hva i all verden skal jeg gjøre? Det hjelper ikke å drikke mindre heller, bare jeg drikker litt og jeg blir beruset gjør jeg dette. Det er virkelig et latterlig problem og jeg vurderer nesten bare å ikke drikke mer fordi det er så pinlig.

Blir du avvist, eller føler du deg avvist på noen måte før du ringer?

Anonymous poster hash: fc399...5e5

• Liker 1
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å miste totalt kontrollen over alt med en gang det noe alkohol innabords.. Jeg har selv vært full mer enn 1 gang og aldri klart å miste kontrollen eller alle hemninger, har heller aldri hatt ett av disse berømte blackoutene folk snakker om heller.

Alkohol burde vært forbydd for lenge siden, det er så mange andre rusmidler der ute som skaper mindre kaos.

Og yeah, om du ikke klarer å holde kontroll med en gang du får promille så er det klart at du burde slutte. Det sier vel seg selv?

Skrevet

Slett de fra telefonen.

Anonymous poster hash: ee0cb...4b4

Kan ikke slette alle, da jeg har kontakt med de i forbindelse med andre ting. Har slettet de jeg ikke har kontakt med ellers

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å miste totalt kontrollen over alt med en gang det noe alkohol innabords.. Jeg har selv vært full mer enn 1 gang og aldri klart å miste kontrollen eller alle hemninger, har heller aldri hatt ett av disse berømte blackoutene folk snakker om heller.

Alkohol burde vært forbydd for lenge siden, det er så mange andre rusmidler der ute som skaper mindre kaos.

Og yeah, om du ikke klarer å holde kontroll med en gang du får promille så er det klart at du burde slutte. Det sier vel seg selv?

Har det veldig gøy når jeg drikker. Må da finnes en annen løsning?

Skrevet

Blir du avvist, eller føler du deg avvist på noen måte før du ringer?

Anonymous poster hash: fc399...5e5

Avvist? Nei, på ingen måte. Var jo med en annen fyr da jeg plutselig ville ha kontakt med han ene.

Skrevet

Last ned en app som stenger utvalgte telefonnummer i et visst antall timer. Jeg har en, dog har egentlig aldri trengt å bruke den, som heter "Drunk Dial NO!!"

Står veldig greit forklart hvordan den funker.

• Liker 1
Skrevet

Mulige løsninger:

1. La være å ta med deg telefonen på fylla.

2. Gi telefonen din til en ansvarlig person som kan passe på den når du drikker.

3. La være å drikke så mye at du ikke klarer å kontrollere deg selv.

4. Last ned en app som Vanillalilla foreslår.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør også dette. Ikke hver gang jeg drikker, men de gangene jeg ikke føler meg pen/en gutt ikke viser interesse/whatever. Da trenger jeg bekreftelse, og vet at jeg får det fra tidligere flørter.

En venninne gjør akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 835bd...439

Skrevet

Gjor det hele tiden før! Våknet hver søndag med fylleangst fra helvete. Er dog sluttet de siste årene. Fra perioden 16-22 ca var jeg helt ekstrem.. Enten bør du la vær å ha telefon med deg ellers må du bare leve med det. Om noen år er det glemt;)

Skrevet

Jeg gjør også dette. Ikke hver gang jeg drikker, men de gangene jeg ikke føler meg pen/en gutt ikke viser interesse/whatever. Da trenger jeg bekreftelse, og vet at jeg får det fra tidligere flørter.

En venninne gjør akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 835bd...439

Du har issues.

Skrevet

Krysser av for anonym her ja! Og nei du er ikke alene! Det verste er at jeg ikke er særlig beruset heller. Allikevel våkner jeg med tidenes fylleangst. Skal laste ned den appen ja :fnise:

Anonymous poster hash: e5e4b...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...