Gå til innhold

Nettbank og betalte eFakturaer til behandling....lurte på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var nettopp inne i nettbanken og så på betalingsoversikten. Kunne ikke finne strømregningen som jeg betalte for vel omtrent et par uker siden. Da jeg fant den, stod det at den fremdeles behandles, altså ennå ikke registrert på oversikten slik jeg kunne se.

Er det vanlig at det tar så lang tid?

Er det banken eller mottaker som styrer dette?

Mulig jeg ikke har fulgt med eller registrert dette har hendt før, fullt mulig, men bare stusset litt over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at det enten ikke var dekning på konto til den, eller at forfallsdato er nå.

• Liker 2
Skrevet

Dekning var det ihvertfall, Men nå ser det ut til at den plutselig er gått gjennom, så da er i orden. Men irriterende.

Står oppdragsdato 25 og utført 27,men jeg betalte omtrent samme dag den kom inn. Står XXXXXX AS også er det lagt til NY etter på mottakernavn, så det er tydeligvis et eller annet nytt. :bond:

Men men, thanks anyways! :takke:

Litt spooky nettbanken spøker. :redd:

Skrevet

Kansje det bare var hun der kontofondama som hadde PMS? :nigo:

Skrevet

Kansje det bare var hun der kontofondama som hadde PMS? :nigo:

:jepp:

Skrevet

Det vanlige er at efakturaer betales på forfallsdato med mindre du endrer den, så hvis du godkjente den med en gang den kom i nettbanken er det helt naturlig at den betales først etter et par uker. Ingen betalinger går i helger, derfor blir forfall lørdag 25. ikke belastet før mandag 27.

Anonymous poster hash: 8ec32...544

Skrevet

Det vanlige er at efakturaer betales på forfallsdato med mindre du endrer den, så hvis du godkjente den med en gang den kom i nettbanken er det helt naturlig at den betales først etter et par uker. Ingen betalinger går i helger, derfor blir forfall lørdag 25. ikke belastet før mandag 27.

Anonymous poster hash: 8ec32...544

Ok,takk for info. :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...