AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Hei! Er "ny" på sminkefronten, så skulle gjerne hatt noen tips ang farge på f.eks øyenskygge o.l. Anonymous poster hash: 924d1...f96
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Her er mine tips - Jeg tror du er mørk nok til å kle svart eyeliner. Alle kler eyeliner, men for noen blir det svarte for hard. Se vidoer på youtube og sånt, så begynner du bare. Svart eyeliner, tynn over øyet men litt kraftigere de siste 3/4 på "vei ut. Og mascara. - Du har pene kinnben, heldige deg! Jeg ville fremhevet de med en litt lys foundation eller pudder, og en mørkere counturfarge i under kinnbena. Børst den også opp til tinningen og ned til halsen. Jeg bruker det lyseste solpudderet fra bodyshop til dette, holder i massevis. - Du kommer også til å kle rød eller rødlig/bæraktig farge på leppene. Gosh, du kan egentlig bare sminke deg klassisk. Eyeliner og rød leppestift! Veldig pen jente med pene trekk! Heldige du! Anonymous poster hash: 95708...788 1
happiest Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 For å fremheve øynene kan du bruke komplimentærfarger: http://teigarfarge.wikispaces.com/val%C3%B8rer Det vil si de fargene som er på motsatt side av grønn Rød kan jo bli litt mye, men synes disse nyansene er fine: http://rosapinkyy.blogg.no/1309214218_vinn_yenskyggepalett_.html Flere av disse rødlige/brunlige/gylne fargene vil nok passe Synes du hadde naturlige rosa lepper, så en leppepomade eller rosa-liknende lipgloss vil nok passe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Du har pen form på øyenbryna dine, men de MÅ ryddes opp i. Øyenskygge: Taupe-farger og champagne. Ikke bruk eyeliner på våtkanten nede, det trykke øynene dine lengre inn i hodet. Men lær deg å tightline på øvre vippekant (søk på youtube). Svart mascara så klart Huden din er ganske grei, men alle ser bedre ut med litt foundation. Det hjelper ikke å sminke seg pent rundt øynene om huden ikke er bra. Så finn en bb cream/cc cream/farget dagkrem/flytende foundation eller mineralfoundation du trives med (til mineralfoundation anbefaler jeg kosten fra Sigma, f82). Husk blush. Går for en fin aprikosfarget Anonymous poster hash: afb5d...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå