Gå til innhold

Analsex og lukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

typen min har veldig lyst til å prøve analsex, men det gjorde så jæævlig vondt når han såvidt var inni meg, og jeg følte bare at jeg måtte bæsje. det er også slik at jeg syns det begynner å lukte "dritt" etterhvert. noe jeg syns er mer ekkelt enn opphissende. er det normalt eller hva skal jeg gjøre for at det ikke skal lukte(hadde liksom ikke bæsj ved "utgangen" men likevel...)

.. han har ikke klagd, og vil bare gjøre det mer, men blir det no godt for meg etterhvert da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte dere glidemiddel?

Det gjør vel ting litt lettere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Glidemiddel gjør underverker (bruk masse!!), og bare be han ta det veeeldig rolig, så skal du se det går bedre etterhvert! ;)

Gjest Liv Marie Oslo
Skrevet

Da elskeren min skulle ha analsex med meg bæsjet jeg på gulvet og på penisen hans!

Etter det har vi ikke hatt det pga. det minner oss på at vi er dyr og ikke kultiverte mennesker.

De som har analsex er B-borgere, men s de som nekter å ha det er verdige A-borgere.

Gjest Venice
Skrevet
Da elskeren min skulle ha analsex med meg bæsjet jeg på gulvet og på penisen hans!

Etter det har vi ikke hatt det pga. det minner oss på at vi er dyr og ikke kultiverte mennesker.

De som har analsex er B-borgere, men s de som nekter å ha det er verdige A-borgere.

:o :o :o :o Charming...

Gjest Phair
Skrevet

Men i og med at du har prøvd det, hva gjør det deg da? En bæsjborger?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha ha ha.. Du har ikke analsex når du kjenner at noe er på vei ut....hahaha LOL LOL..

Skrevet

Et meget saklig innlegg. Takk for at du ville dele dine mer eller mindre interessante erfaringer med oss!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du skal ikke ha analsex når du kjenner at du "må på do" (eller...alt etter hva slags ønsker man har, seff...).

Ikke kjør på med penis med en gang, bruk en finger forsiktig først (med enten masse glidemiddel eller masse av din egen saft), når du er fortrolig med at han har første leddet av fingeren inne (si at han ikke skal ta den ut-og-inn med en gang, smør med å snurre fingeren rundt til det er så glatt aom man kan få det), kan han prøve å ta den lenger inn. Om du fremdeles liker det og kan tenke deg å få penis inn, først _da_ skal dere prøve. Og husk, det skal være glatt, glatt og atter glatt!!!

Typen min synes egentlig analsex var kjipt, men gjorde det fordi jeg ville ha. Og nå liker han det fordi han nyter at _jeg_ liker det :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lukt, ja, det glemte jeg. Litt lukter det nok uansett. Men hva med glidemiddel med lukt om du ikke liker det?

Gjest Anonymous
Skrevet

får dere ikke bæsj under neglene da?

Gjest Fighter
Skrevet

Har du ikke lyst, skal du ikke gjøre det heller. Sex skal være godt for dere begge, ikke bare for han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruk en kondom eller latexhanske? Eller bruk en gjenstand (helt med glatt overflate).

Gjest Sluttet med det
Skrevet

Vi har sluttet med all anal-sexen på grunn av all bæsjen som kom ut hver gang!

Nå er det ingen av oss som har lyst på rompe-sex mer.

Skrevet

Hjelpes! Nå blir jeg i hvertfall skremt her. Sambo har prøvd å overtale meg til analsex, og jeg har sagt nja. Vi prøvde en gang, og da fikk jeg følelsen av at jeg måtte bæsje.

Gjest Ethereal
Skrevet
De som har analsex er B-borgere' date=' men s de som nekter å ha det er verdige A-borgere.[/quote']

Enda ett eksempel på folk som mener at det de ikke liker selv, er mindreverdig/perverst. :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg analsex. Det er jo så godt uten.Mannen min vil heller ikke, sier det er for homoer

Gjest Analsex
Skrevet

Min mann har alltid ment at analsex er for homser. Jeg er helt enig med ham i akkurat det!

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Analsex er vel strengt tatt for de som liker det, homser eller ikke, synes kommentarer som de siste her er unødvendige! Hva hadde dere gjester tenkt og sagt hvis dere virkelig likte noe, og fikk slengt etter dere en smålig, rasistisk og nedlatende bemerkning som den dere selv kommer med?
Skrevet

Tror de av oss som faktisk har analsex og ikke skammer seg over det er voksne nok til å takle "angrep" om at man er homse, B-borger eller bæsje-fæn etc!! :ler:

Til den som evt virkelig ønsket å gjøre det, så følg heller "instruksene" fra de av oss som faktisk har gjort dette og likte det.

Har aldri slitt med lukt eller bæsj under analsex, så jeg vet egentlig ikke hva annet du kan gjøre en å sørge for at du har vært på do først. Men dersom det lukter og du ikke liker det, så kan du jo som andre nevnte prøve glidemiddel med lukt?

Men om du ikke synes det er godt, så går han for fort frem!!! Du skal IKKE gjør det dersom du har vondt!!! (dersom du ikke tenner på smerte da...) Dersom du allikevel ønsker å være med på det, forsøke å finne en måte å gjøre det på som ikke er vondt. Forsiktig forsiktig, bruk EN finger først, også den forsiktig forsiktig!!

Du kan jo teste deg frem litt på egenhånd? Om du virkelig er nysgjerrig på det altså? det finnes både dildoer og annet du kan prøve deg frem med. :wink:

Og du B-borger som bæsjet på kjærsten din, ble du omvendt til a-borger etter at du tok avstand fra anal-sekten? eller er du en av de fordømte b-borgerne? siden du faktisk HAR hatt det mener jeg? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...