love to lick Skrevet 23. september 2014 #121 Skrevet 23. september 2014 Jeg syns fitta høres rå deilig ut jo større bollemus jo mere er det å slikke på å jo større den er jo lenger må man jo slikke for at den ska Være plask våt å koke varm når den er klar for kuk å mere suging å slikking til den ikke klarer mere kos og orgasmer. P. Så æ vill slikke å kose med fitta de til du hyler ut kor deilig de er med meg vis du vil det
love to lick Skrevet 23. september 2014 #122 Skrevet 23. september 2014 Æ vill kose med den mye og lenge
Flibidy Flæbidy Skrevet 23. september 2014 #123 Skrevet 23. september 2014 The metaphores, man! Fra spøk til alvor, tviler på at noen menn tenker over slike ting. Det ville i hvert fall ikke jeg gjort. Og dem som eventuelt skulle frastøtes av dette er ikke verdt å bruke tiden sin på.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #124 Skrevet 23. september 2014 Synes denne tråden blir utrolig barnslig. Klarer virkelig ikke voksne folk å gi TS støtte, eller positive bemerkninger, uten å regelrett gå i andre enden av skalaen der de jo nettopp påfører de med motsatte kjønnslepper negative bemerkninger? Hva vil dere oppnå med det egentlig? At det oppstår enda flere jenter med dårlig selvtillit? Nye tråder med; "jeg har nesten ikke kjønnslepper, hjelp" osv. Fy flate så korttenkte mange er.. Anonymous poster hash: 639b2...0de 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #125 Skrevet 23. september 2014 Jeg vil eller ha bollemus enn beinmus (uten noe fett og hardt for gutten å støte mot) skal vi bytte? Anonymous poster hash: 6a378...7d8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #126 Skrevet 24. september 2014 Jeg vil eller ha bollemus enn beinmus (uten noe fett og hardt for gutten å støte mot) skal vi bytte? Anonymous poster hash: 6a378...7d8 Dette blir like dumt som alle penistrådene. Rart noen finner sammen i det hele tatt. Anonymous poster hash: 639b2...0de
Gjest HarryDotter Skrevet 24. september 2014 #127 Skrevet 24. september 2014 Synes denne tråden blir utrolig barnslig. Klarer virkelig ikke voksne folk å gi TS støtte, eller positive bemerkninger, uten å regelrett gå i andre enden av skalaen der de jo nettopp påfører de med motsatte kjønnslepper negative bemerkninger? Hva vil dere oppnå med det egentlig? At det oppstår enda flere jenter med dårlig selvtillit? Nye tråder med; "jeg har nesten ikke kjønnslepper, hjelp" osv. Fy flate så korttenkte mange er.. Anonymous poster hash: 639b2...0de Er enig i at det er dumt det blir "rakket ned" på den ene eller den andre varianten fitte fordi man vil booste TS sitt syn på sin.... men på den annen side blir man jo fort beskyldt for å ikke eie preferanser og for å være politisk korrekt dersom man sier man liker alle varianter mus også da Man kan liksom ikke vinne i en slik tråd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå