Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 og har nettopp fått min første kjæreste. Han er virkelig heeeelt fantastisk, og totalt motsatt av "badboyene" jeg har drevet på med tidligere. En av disse rakket en del ned på meg og sa masse ekle ting til meg som gjør at jeg sliter veldig med å tro på at noen egentlig kan klare å like meg! Kjæresten har ikke gjort noe som helst for å gjøre meg usikker, tvert i mot, han sender søte snaps hele tiden, men med en gang han bruker litt lengee tid enn vanlig på å åpne en snap fra meg, tenker jeg alltid at nå gidder han ikke mer. Tar meg selv i å tenke "er han DUM?!!" noen ganger når han kaller meg drømmedame eller noe lignende. Jeg overdriver virkelig ikke når jeg sier han kunne fått nesten hvem som helst! Jeg blir bare helt gal av å alltid føle meg så utrolig usikker! Noen med tips eller erfaringer å dele?

Anonymous poster hash: 49995...142

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Du må prøve å slappe mer av, eller så kommer den usikkerheten til å ødelegge hele forholdet

Skrevet

To tips: 1. slapp helt av! 2. ikke lag noe styr, ta det som det kommer. Da kommer det til å gå veldig bra :) gutter kan være litt trege av og til, men når han sier at du er ei drømmedame for ham, så mener han det.

Anonymous poster hash: 436f8...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...