Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Jeg ser mye skumle filmer for tiden, og tanken slo meg. Hvis JEG var med i en sånn film, ble forfulgt eller angrepet eller noe. Ville jeg da forsvart meg og gått til motangrep. Eller hadde jeg prøvd å stikke av og gjemme meg? Definitivt det siste. Jeg er ikke den "tøff i tryne /stå på typen". Jeg hadde kommet til å gjemme meg :oops: Finne trygghet et sted. Krølle meg sammen og håpet på å bli reddet. Hvordan hadde DU reagert tror du? Er du typen til å ta opp kampen, modig og ikke redd av deg? Eller hadde du også satset på å søke tilflukt et sted og vente på bedre dager? hehe, mitt lille bidrag her inne på snikk-snakk. Første gang jeg skriver her tror jeg Gidder noen henge seg på? Få se hvilke personligheter vi har med å gjøre her inna da
LilleBille Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Tror det kommer veldig an på hva som forfulgte meg.. Noe ville jeg vel prøvd å ta opp kampen med - men hadde det vært lett å "gjemme" seg - er jo det det enkleste.
Diaz Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Fornuften råder.....gjemmer meg på badet med kjøleskapet, har da do, dusj, varmekabler og mat...................Da er det bare å vente til faren er over, eller det er tomt for dopapir eller mat!!!!!!!!!! Skjønner jeg er en skikkelig tøffing
Gjest GreenSky Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Jeg ville gjemt meg og tatt med en kniv eller noe. Hvis psychoen fant meg, ville han/hun fått seg en overaskelse, for jeg kan et par skitne knep, og sto det om liv og/eller helse, ville jeg seff sloss til siste bloddråpe. Tror jeg ville ha satset på å uskadeliggjøre raskt, men ikke drepe. Å gå etter øynene f.eks, slik at han/hun ikke kunne se/opptatt av egen smerte. (jepp, sånne ting sitter jeg og tenker på. :o )
Gjest Virvar Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Tror jeg ville ha satset på å uskadeliggjøre raskt' date= men ikke drepe. Å gå etter øynene f.eks, slik at han/hun ikke kunne se/opptatt av egen smerte. (jepp, sånne ting sitter jeg og tenker på. :o ) hehe ikke bare du! Jeg kan sitte her helt opplukt i skrekk og panikk og irritere meg over at de bare gir seg*ler* - at de ikke går etter øynene men bare veiver i luften med armene. Eller et kne i skrittet. Såre så de kan slippe unna. Men, så er det jo sånn da at som oftest er de jo uovervinnelige de som er slemme- så da hjelper vel ikke et velplassert ballespark likevel. Eh, tror jeg hadde gjemt meg istedenfor jeg :oops: Dessuten - spørst om jeg hadde greid bruke noen kniv men tatt kniven med kunne jeg nok, sånn i tilfelle. hehe, likte ideen med kjøleskap på badet, da har man alt man trenger da
Gjest Seleena Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Om eg var med i filmen ville eg antageligvis ikkje gjort så mykje sidan eg viste dette var "tull" og det var mange kamerafolk med
Gjest Seleena Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 Om eg var med i filmen ville eg antageligvis ikkje gjort så mykje sidan eg viste dette var "tull" og det var mange kamerafolk med
Gjest Madam Felle Skrevet 22. mai 2004 #8 Skrevet 22. mai 2004 Fornuften råder.....gjemmer meg på badet med kjøleskapet, har da do, dusj, varmekabler og mat...................Da er det bare å vente til faren er over, eller det er tomt for dopapir eller mat!!!!!!!!!! Skjønner jeg er en skikkelig tøffing Skulle du skubbet kjøleskapet inn på badet, mens du hadde en som forfulgte deg i hælene? Syns jeg ser det for meg. Betty i full guff med å skubbe kjøleskapet inn på badet, og "monsteret" hakk i hæl. Jeg er nok ikke av den tøffe sorten selv, og derfor hadde jeg nok gjemt meg godt om det lot seg gjøre.
Gjest Estrela Skrevet 22. mai 2004 #9 Skrevet 22. mai 2004 Hadde nok prøvd å felle monstrumet, gitt. For hadde jeg klart å drepe, slapp jeg å sitte på et rom og tenke i vill panikk: "Hvor er han nå??????" Det forekommer meg mye, mye verre enn å drepe en drapsmann. Har forresten gått på judo, og kan et par triks. Og er flink med kniv og provisoriske våpen...
Diaz Skrevet 22. mai 2004 #12 Skrevet 22. mai 2004 quote] Skulle du skubbet kjøleskapet inn på badet, mens du hadde en som forfulgte deg i hælene? Syns jeg ser det for meg. Betty i full guff med å skubbe kjøleskapet inn på badet, og "monsteret" hakk i hæl. Jeg er nok ikke av den tøffe sorten selv, og derfor hadde jeg nok gjemt meg godt om det lot seg gjøre. Redsel gir kjempekrefter og matlyst enda større krefter..............Gjelder og handle med fornuft i pressede situasjoner..
Gjest Muslingen Skrevet 22. mai 2004 #13 Skrevet 22. mai 2004 Jeg hadde løpt til sambo's våpenskap... Og så til kjøkkenskuffen for å hente en kniv (etter å ha innsett at jeg ikke KAN lade et våpen). Deretter gjemt meg... *pyse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå