Gå til innhold

Om du var med i en grøsser /thriller...

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg ser mye skumle filmer for tiden, og tanken slo meg. Hvis JEG var med i en sånn film, ble forfulgt eller angrepet eller noe. Ville jeg da forsvart meg og gått til motangrep. Eller hadde jeg prøvd å stikke av og gjemme meg?

Definitivt det siste. Jeg er ikke den "tøff i tryne /stå på typen". Jeg hadde kommet til å gjemme meg :oops: Finne trygghet et sted. Krølle meg sammen og håpet på å bli reddet.

Hvordan hadde DU reagert tror du? Er du typen til å ta opp kampen, modig og ikke redd av deg? Eller hadde du også satset på å søke tilflukt et sted og vente på bedre dager?

hehe, mitt lille bidrag her inne på snikk-snakk. Første gang jeg skriver her tror jeg :wink:

Gidder noen henge seg på? Få se hvilke personligheter vi har med å gjøre her inna da :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer veldig an på hva som forfulgte meg..

Noe ville jeg vel prøvd å ta opp kampen med - men hadde det vært lett å "gjemme" seg - er jo det det enkleste. :sjarmor:

Skrevet

Fornuften råder.....gjemmer meg på badet med kjøleskapet, har da do, dusj, varmekabler og mat...................Da er det bare å vente til faren er over, eller det er tomt for dopapir eller mat!!!!!!!!!! :sjarmor:

Skjønner jeg er en skikkelig tøffing :hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ville gjemt meg og tatt med en kniv eller noe. Hvis psychoen fant meg, ville han/hun fått seg en overaskelse, for jeg kan et par skitne knep, og sto det om liv og/eller helse, ville jeg seff sloss til siste bloddråpe. Tror jeg ville ha satset på å uskadeliggjøre raskt, men ikke drepe. Å gå etter øynene f.eks, slik at han/hun ikke kunne se/opptatt av egen smerte. (jepp, sånne ting sitter jeg og tenker på. :o :roll::ler: )

Gjest Virvar
Skrevet
Tror jeg ville ha satset på å uskadeliggjøre raskt' date= men ikke drepe. Å gå etter øynene f.eks, slik at han/hun ikke kunne se/opptatt av egen smerte. (jepp, sånne ting sitter jeg og tenker på. :o :roll::ler: )

hehe ikke bare du! Jeg kan sitte her helt opplukt i skrekk og panikk og irritere meg over at de bare gir seg*ler* - at de ikke går etter øynene men bare veiver i luften med armene. Eller et kne i skrittet. Såre så de kan slippe unna.

Men, så er det jo sånn da at som oftest er de jo uovervinnelige de som er slemme- så da hjelper vel ikke et velplassert ballespark likevel. Eh, tror jeg hadde gjemt meg istedenfor jeg :oops: Dessuten - spørst om jeg hadde greid bruke noen kniv :wink: men tatt kniven med kunne jeg nok, sånn i tilfelle.

hehe, likte ideen med kjøleskap på badet, da har man alt man trenger da :ler:

Gjest Seleena
Skrevet

Om eg var med i filmen ville eg antageligvis ikkje gjort så mykje sidan eg viste dette var "tull" og det var mange kamerafolk med :tunge1::sjarmor:

Gjest Seleena
Skrevet

Om eg var med i filmen ville eg antageligvis ikkje gjort så mykje sidan eg viste dette var "tull" og det var mange kamerafolk med :tunge1::sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Fornuften råder.....gjemmer meg på badet med kjøleskapet, har da do, dusj, varmekabler og mat...................Da er det bare å vente til faren er over, eller det er tomt for dopapir eller mat!!!!!!!!!! :sjarmor:  

Skjønner jeg er en skikkelig tøffing :hoho:

Skulle du skubbet kjøleskapet inn på badet, mens du hadde en som forfulgte deg i hælene? :hoho: Syns jeg ser det for meg. Betty i full guff med å skubbe kjøleskapet inn på badet, og "monsteret" hakk i hæl. :ler:

Jeg er nok ikke av den tøffe sorten selv, og derfor hadde jeg nok gjemt meg godt om det lot seg gjøre.

Gjest Estrela
Skrevet

Hadde nok prøvd å felle monstrumet, gitt. For hadde jeg klart å drepe, slapp jeg å sitte på et rom og tenke i vill panikk: "Hvor er han nå??????" Det forekommer meg mye, mye verre enn å drepe en drapsmann.

Har forresten gått på judo, og kan et par triks. Og er flink med kniv og provisoriske våpen...

Gjest Virvar
Skrevet

Ler du kveldsvisitt? Er du pingle? :tunge1:

Skrevet

quote]

Skulle du skubbet kjøleskapet inn på badet, mens du hadde en som forfulgte deg i hælene? :hoho: Syns jeg ser det for meg. Betty i full guff med å skubbe kjøleskapet inn på badet, og "monsteret" hakk i hæl. :ler:

Jeg er nok ikke av den tøffe sorten selv, og derfor hadde jeg nok gjemt meg godt om det lot seg gjøre.

Redsel gir kjempekrefter :sjarmor: og matlyst enda større krefter..............Gjelder og handle med fornuft i pressede situasjoner.. :hoho:

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg hadde løpt til sambo's våpenskap... Og så til kjøkkenskuffen for å hente en kniv (etter å ha innsett at jeg ikke KAN lade et våpen). Deretter gjemt meg... *pyse* :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...