AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg elsker barna mine overalt på jord. Men sliter i å måtte samarbeide med eksen... Det er ikke noe lett å måtte kommunisere med han og bli påminnet utroskapet og sviket mot meg hele tiden... Han dumpet meg til fordel for en vakker dame... og det er ikke lett.. Jeg er over han på en måte , men jeg må samarbeide med han.. Det har gått 2 og et halvt år... men jeg sliter tiltider med å måtte se den mannen, og snakke med han.... Det riper opp i sårene mine... Men jeg ville overhodet ikke vært uten barna altså. Men er det noen som har kjent samme følelser , eller er jeg unormal? Anonymous poster hash: e2dbc...9cd
mara2012 Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 At det har gått 2,5 år siden bruddet, og at du fortsatt føler sånn på det, hørtes litt problematisk ut for deg, ja. Mange sliter nok med samarbeidet tiden etter bruddet. Selv var det bare første året som var vanskelig, etter som det var jeg som slo opp og han som måtte komme seg videre. Etter ett års tid har han vel innsett at vi ikke kommer til å finne tilbake og at vi må gjøre det beste ut av situasjonen nå. Hva er det som gjør det vandkelig da? Det at du ikke kommer over utroskapet eller at dere generelt samarbeider dårlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå