AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har vært ute å reist, men er tilbake igjen nå. Dagen før jeg reiste ringte jeg mannen jeg dater for å si ha det og slikt. Fortalte han hvilken dag jeg ville være tilbake igjen. Jeg er litt usikker på alt egentlig og trenger et tegn. Hvor lang tid skal jeg gi han på å ringe meg nå som jeg er tilbake? Jeg tenker hvis det går en uke, så kan han jo umulig ha savnet meg eller være så veldig interessert. Vet at det ikke finnes fasitsvar. Lurer bare på hvor mange dager dere hadde gitt enn mann på å ringe dere etter en reise? Eller generelt, hvor mange dager er ok å ikke ha kontakt? Jeg vet det skal gå to veier, jeg har tatt kontakt selv også. Så det er ikke sånn at bare han skal ta kontakt med meg. Men nå føler jeg at trenger et tegn på at han har savnet meg. Anonymous poster hash: ff543...714
Tarsan97 Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg hadde følt det samme med en dame. Er en skikkelig interessert gjør en ikke sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Opp til 1 uke anser jeg som normalt,men over det blir litt lenge. Anonymous poster hash: d7352...463
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg ville skrevet en sms ala "Da var jeg hjemme igjen, borte bra, hjemme best. Hvordan har helgen din vært?" Eller hvis dere ikke skriver til hverandre hadde jeg bare ringt han selv. Å spille spill for å få tegn anbefales ikke. Han kan jo sitte å vente på at du skal ringe fordi du har vært på tur. Du merker jo på han om han har tenkt på deg eller ikke..
Marie90 Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Hvis du sa ha det foer du dro (paa ditt initiativ) og han vet naar du er tilbake, saa ville jeg bare ventet. Har en uke gaatt, ville jeg anta at han ikke er interessert. Han vet du er tilbake, han vet du er nogenlunde interessert.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Kommer litt an påhvor lenge du har vært borte. Når folk er borte lenge mister jeg fort oversikten. Jeg ville tatt kontakt med ham selv. Som det sies her, du merker på andre måter om han er interessert. Dette er ikke riktig tidspunkt for en "test".Anonymous poster hash: c9094...d9b 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vet at man ikke skal spill, jeg hater å spille spill selv. Men før jeg reiste så var han plutselig så rar. Jeg spurte ikke om hvorfor, for jeg ville ikke mase. Men har jo tenkt meg gal på det. Når jeg ringte dagen før så var han hyggelig som vanlig, og jeg sa til han ikke bare en gang, men to ganger om når jeg kom til å være tilbake. I tillegg sendte vi meldinger med hverandre samme dagen jeg dro, og da spurte jeg også om det var noe han ønsket seg fra der jeg var, eller fra taxfreen. Jeg var heller ikke borte så lengre, bare åtte dager. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men kan hende jeg sender en melding. Men jeg vet ikke lengre om han vil date meg noe mer. Derfor jeg tenkte å vente å se om jeg hørte fra han igjen. Anonymous poster hash: ff543...714
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ville kontaktet selv innen 4 dager etter at jeg kom hjem om jeg ikke hadde hørt noe. Du må jo kunne vise interesse du også! Du merker jo når dere snakker om han fortsatt "er rar" slik du beskriver at han var før du reiste. Og at han "er rar"/oppfører seg litt annerledes trenger du ikke nødvendigvis å legge så mye i. Tenk hvordan folk generelt skifter humør i løpet av en måned. Ikke bukk under pga det. Hvis han ikke er interessert lenger så er dette noe du må gi han mulighet til å forklare deg selv. Enten ved at du spør han direkte, eller at han kommer til deg med det først. Ikke overanalyser oppførselen hans. Anonymous poster hash: 3d7ca...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå