Gå til innhold

Happy ending tross kronglete start...vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen hadde en utrolig rotete start. Jeg var ikke over eksen, han var utålmodig, jeg følte han presset på, han følte han ble presset til å være støttekontakt, og så ble det masse krangling som tok helt av. Han sa han ikke hadde de riktige følelsene lenger, jeg sa jeg ikke var interessert lenger, og det gikk en tid uten kontakt. Likevel ble det oss litt senere, og vi hadde et stabilt og fantastisk forhold som varte i flere år, og kranglet aldri.

Er dette vanlig, eller var vi unntaket?

Anonymous poster hash: 0ced7...de5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig, hvem bryr seg om det er vanlig eller ikke?

Det er vel heller resultatet som er viktigst?

Skrevet

For å være ærlig, hvem bryr seg om det er vanlig eller ikke?

Det er vel heller resultatet som er viktigst?

Nå spurte jeg om noe jeg lurte på, da vil vel det si at jeg bryr meg litt. Hva med å svare på spørsmålet heller?

Mange ser ut til å mene det er kjørt hvis starten ikke går på skinner, men min erfaring er det stikk motsatte. Vi ga ikke opp og fikk det beste forholdet jeg har hatt. Interessant å høre andres erfaringer.

Skrevet

Nå spurte jeg om noe jeg lurte på, da vil vel det si at jeg bryr meg litt. Hva med å svare på spørsmålet heller?

Mange ser ut til å mene det er kjørt hvis starten ikke går på skinner, men min erfaring er det stikk motsatte. Vi ga ikke opp og fikk det beste forholdet jeg har hatt. Interessant å høre andres erfaringer.

Greit, jeg bare synes folk er altfor negativ når forholdet deres går bra. At de mer eller mindre ser etter feil.

Gjest Awzm me
Skrevet

Greit, jeg bare synes folk er altfor negativ når forholdet deres går bra. At de mer eller mindre ser etter feil.

Enig i dette her.

Spiller det noen rolle liksom.

Men for å svare, tror ikke det er så unormalt, dersom han har klart å legge bak seg at du ikke var over eksen din, og sånt så kan vel følelsene alltids blomstre opp igjen

Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde i 4 år mye tull, før vi ble sammen! Lå mye i hans fortid som gjorde det vanskelig for han å åpne seg for noen igjen, og å tørre å være gla i noen. For min del klarte jeg ikke å binde meg i frykt for å bli såret. Vi ble etterhvert sammen, begge var komt til det punktet hvor man bare må satse. Jeg kan ærlig si at jeg tror at fortiden vår har gjort oss så mye sterkere som et par den dag i dag. Vi snakker oss gjennom ting, og det har aldri vært usikkerhet mellom oss. Vi elsker hver dag vi er sammen og viser hverandre hvor mye vi setter pris på hverandre hver dag. Vi har også snakket om at det kommer vanskelige tider for forholdet ifht barn som kan føre til kranglig osv, me enigheten om at vi aldri skal slutte å kjempe for hverandre gjør at jeg vet at vi alltid kommer til å klare det som måtte komme.

Eh, dette blitt litt vel klissete! Men ble bare litt inspirert :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er ganske negativt å tolke innlegget mitt som om jeg er negativ og ser etter feil.......

Skrevet

Men for å svare, tror ikke det er så unormalt, dersom han har klart å legge bak seg at du ikke var over eksen din, og sånt så kan vel følelsene alltids blomstre opp igjen

Han greide det samtidig som jeg gradvis glemte eksen. Når jeg ser tilbake tenker jeg at jeg bare var redd. Med eksen visste jeg hva jeg hadde, og med den nye visste jeg ingenting. Følte ikke jeg fikk nok bekreftelser fra han, og da tenkte jeg det ikke kunne være kjærlighet, og så tenkte jeg enda mer på eksen og det som hadde vært. Så feil kunne man ta. Heldigvis mistet han ikke følelsene for meg alle de gangene jeg avviste han og startet krangler.

Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde i 4 år mye tull, før vi ble sammen! Lå mye i hans fortid som gjorde det vanskelig for han å åpne seg for noen igjen, og å tørre å være gla i noen. For min del klarte jeg ikke å binde meg i frykt for å bli såret. Vi ble etterhvert sammen, begge var komt til det punktet hvor man bare må satse. Jeg kan ærlig si at jeg tror at fortiden vår har gjort oss så mye sterkere som et par den dag i dag. Vi snakker oss gjennom ting, og det har aldri vært usikkerhet mellom oss. Vi elsker hver dag vi er sammen og viser hverandre hvor mye vi setter pris på hverandre hver dag. Vi har også snakket om at det kommer vanskelige tider for forholdet ifht barn som kan føre til kranglig osv, me enigheten om at vi aldri skal slutte å kjempe for hverandre gjør at jeg vet at vi alltid kommer til å klare det som måtte komme.

Eh, dette blitt litt vel klissete! Men ble bare litt inspirert :)

Samme med oss. Aldri noe usikkerhet etter at vi satset. Vi hadde også elementer av det dere hadde. Redd for å åpne opp og redd for å bli såret. Særlig han. Derfor ble det mye frem og tilbake i starten. Jeg holdt tilbake på grunn av tryggheten i å bare ville ha eksen, og han holdt tilbake på grunn av tryggheten i å ikke åpne opp hjertet sitt. Når den ene tok et steg frem, tok den andre ett tilbake. En gang stod vi begge og ropte til hverandre at vi ikke var interessert. Det ler vi godt av i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...