Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ett sted på nettet hvor jeg kan møte ordentlig menn som det går an å skravle med og som ikke bare er ute etter at jeg skal kle av meg foran kameraet??

Blir nesten litt gal jeg asså!

Kjære vene, uansett hvor jeg chatter eller hvor jeg melder meg på noe sånn nettdating er det nesten utelukkende sånne menn. Hvor ble det av de som liker å bli kjent?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ett sted på nettet hvor jeg kan møte ordentlig menn som det går an å skravle med og som ikke bare er ute etter at jeg skal kle av meg foran kameraet??

Blir nesten litt gal jeg asså!

Kjære vene, uansett hvor jeg chatter eller hvor jeg melder meg på noe sånn nettdating er det nesten utelukkende sånne menn. Hvor ble det av de som liker å bli kjent?

:blomst: Her er en slik mann.

Lurer litt på hvilke nettdatingsteder du har brukt, jeg har ikke inntrykket av at det er så vanlig med slikt bortsett fra de nettstedene som er tiltenkt den typen webcambruk da.

Anonymous poster hash: 56cf4...fad

Skrevet

bonderomantikk :P lite av sånt der :) der snakker de normalt med et menneske. men noen idioter finner du over alt :)

Anonymous poster hash: bd9c1...9de
Skrevet

:blomst: Her er en slik mann.

Lurer litt på hvilke nettdatingsteder du har brukt, jeg har ikke inntrykket av at det er så vanlig med slikt bortsett fra de nettstedene som er tiltenkt den typen webcambruk da.

Hva slags nettsider bruker de da? Jeg har ikke vært på noen sider som er tiltenkt webcam, men det tar ikke mange meldingene før de vil jeg skal brette meg ut på skype :P

• Liker 2
Skrevet

bonderomantikk :P lite av sånt der :) der snakker de normalt med et menneske. men noen idioter finner du over alt :)

Anonymous poster hash: bd9c1...9de

Takk for tipset :P

Skrevet

Her er enda en! Brukte MSN back in the day, det er det jo ingen som bruker lengre, så antar at jeg ikke er på noen chattesider. Denne siden er det nærmeste.

Skrevet

Her er enda en! Brukte MSN back in the day, det er det jo ingen som bruker lengre, så antar at jeg ikke er på noen chattesider. Denne siden er det nærmeste.

Kan jo bruke skype til det samme da :) Nærmeste normale jeg har funnet er mIRC faktisk, og det er snart utdødd.

Skrevet

Uten at jeg skal forhåndsdømme, ta en titt på hvordan profilen din ser ut. Jeg fikk mye mindre sånne creepy henvendelser etter at jeg tok bort bilder som viser litt hud ( sommerkjole bilder) eller typiske fest bilder. Jeg mener ikke at ts sikkert har tøsete bilder eller no altså, bare at visse bilder lettere appellerer til kåte fyrer. Jeg er ganske kjapp med å blokkere alle som skriver noe som hentyder til sex. Typ; de som kommenterer kroppen min ( fine ben du har) eller som stiller spørsmål knyttet sexVidere sett en del begrensninger på profilen din. Ikke la bildet ditt rullere på forsiden slik at alle og enhver kan klikke på deg og sende små skittne meldinger. Jeg styrer unna alle som har selfie bilder, bilder av seg selv i bar overkropp, selfie på trening ( OMG det er toppen av patetiskhet etter min standar) og enda verre flekse-bilder!

:) men jeg må inrømme, fikk tre tinder meldinger i natt hvor guttene skrev;

1. Lukter du godt?

2. Sexy

3. Skal vi pule?

Jeg blokkerte alle tre. ( dette var første gang de tok kontakt med meg og det ENESTE de skrev, sikkert ikke bare til meg ;) )

Har vært borti fyrer som ikke gir lyd fra seg etter man har åpnet knærene og hatt andre som ikke gir seg og skriver ti tusen meldinger hver dag. Har hatt sex på første date som endte i et langvarig forhold og hatt sex på første date som endte med en idiotisk undsylding om at han måtte gå med en gang han våknet søndagsmorgen.

Lærer litt for hver gang -men møter flere hyggelige og de mindre hyggelige, ja de blir etterhvert gode historier jeg kan le av :)

• Liker 1
Skrevet

Kan jo bruke skype til det samme da :) Nærmeste normale jeg har funnet er mIRC faktisk, og det er snart utdødd.

irc lever i beste velgående :)

Skrevet

Jeg har kikket på profilene mine og alt det der. Er kun på ett datingsted og der er det forsåvidt greit nok. Jeg snakker nok mer om anonyme chattekanaler og slikt. Der var det jo så hyggelig før, men nå er det jo overbemannet av sexgale mennesker..

Gjest Katten.
Skrevet

Synes avataren din har litt vel mye klær på seg.

• Liker 2
Skrevet

Synes avataren din har litt vel mye klær på seg.

Haha! Ja, sant.

Skrevet

Hva slags nettsider bruker de da? Jeg har ikke vært på noen sider som er tiltenkt webcam, men det tar ikke mange meldingene før de vil jeg skal brette meg ut på skype :P

Tidligere prøvde jeg bla. sukker og en eller to andre jeg ikke tror eksisterer lenger og som jeg ikke husker navnet på. For tiden er jeg ikke registrert på nettdating. Jeg syntes nettdating blir veldig useriøst. Ikke på nivået at man kler av hverandre over webcam, men det er likevel veldig overfladisk. Kom liksom ikke i dybden med noen av personene jeg traff, hverken da vi chattet på nett eller møtte hverandre i virkeligheten.

Skrevet

Det er nok gode menn på datingsider, men det er jo ikke til å unngå at de mennene som aldri får seg noe også er der i stort flertall. De beste mennene blir veldig fort opptatt når de blir single, ihvertfall innen mitt sosial nettverk så er mennene populære. Godt betalte jobber og behandler damene bra.

Anonymous poster hash: df119...d6d
Skrevet

Jeg har kikket på profilene mine og alt det der. Er kun på ett datingsted og der er det forsåvidt greit nok. Jeg snakker nok mer om anonyme chattekanaler og slikt. Der var det jo så hyggelig før, men nå er det jo overbemannet av sexgale mennesker..

Ahhh.... Sorry, ja da skjønner jeg. Der har jeg mest erfaring med Asl? Etterfulgt av kåt? nettsex?

Skrevet

Ahhh.... Sorry, ja da skjønner jeg. Der har jeg mest erfaring med Asl? Etterfulgt av kåt? nettsex?

Kanskje velge en kanal med litt substans? :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje velge en kanal med litt substans? :)

Haha :) morsom kommentar ;) joda, jeg bruker ikke sånne chattekanaler lengre. Dette er bare erfaringer fra min fjortiss tid som "teenqueen14" på chat.no :)

Skrevet

Noen som har prøvd Badoo?

Anonymous poster hash: e8072...118
Skrevet

Haha :) morsom kommentar ;) joda, jeg bruker ikke sånne chattekanaler lengre. Dette er bare erfaringer fra min fjortiss tid som "teenqueen14" på chat.no :)

litt av et nick :)

Syntes du skal ta det i bruk her også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...