AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Skal på date på fredag MED DRØMMEPRINSEN og ønsker å forbrede meg. Hva skal jeg unngå å spise. Hva får man kviser av? Er så typisk å få en stor kvise i panna den dagen. Hva kan jeg gjøre for å forbrede meg og føle meg vel? Jeg vil være smashing :-D ALLE RÅD tas imot med åpne armer :-) Anonymous poster hash: 56a86...5ee
Betty Blue Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Unngå potetgull og stress. Men det siste er kanskje lettere sagt enn gjort ;p Endret 26. januar 2014 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Unngå potetgull og stress. Men det siste er kanskje lettere sagt enn gjort ;p Hehe Godt sagt! Jeg er så stresset at jeg får lyst på potetgull :-PAnonymous poster hash: 56a86...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Bra du tenker på dette TS,for det tar noen dager å forberede seg til en viktig date. 7-3 dager før: -Drikk mye vann hver dag -Ta hårkur i hvert fall 2 ganger før daten -Bruk peelingkrem og maske i ansiktet -Bruk peelingkrem og bodylotion etter hver dusj for å få huden myk -Stell negler og tånegler og lakk dem i en lys nøytral farge -Rens huden godt og påfør kvisekrem hver kveld på stedene der du vet du har lett for å få kviser 1-2 dager før: -Bruk SB12 tannkrem og drops eller tyggegummi mot dårlig ånde. -Ta på selvbruningskrem -Ved behov: Blek tenner -Ved overnattingsdate: Husk å være hårfri på kroppen;) Husk parfyme;) Ved å følge disse rådene har jeg aldri gått på noe første date uten å bli bedt på date nr. 2 ))) Anonymous poster hash: 0a569...5f9 1
Betty Blue Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Bra du tenker på dette TS,for det tar noen dager å forberede seg til en viktig date. 7-3 dager før: -Drikk mye vann hver dag -Ta hårkur i hvert fall 2 ganger før daten -Bruk peelingkrem og maske i ansiktet -Bruk peelingkrem og bodylotion etter hver dusj for å få huden myk -Stell negler og tånegler og lakk dem i en lys nøytral farge -Rens huden godt og påfør kvisekrem hver kveld på stedene der du vet du har lett for å få kviser 1-2 dager før: -Bruk SB12 tannkrem og drops eller tyggegummi mot dårlig ånde. -Ta på selvbruningskrem -Ved behov: Blek tenner -Ved overnattingsdate: Husk å være hårfri på kroppen;) Husk parfyme;) Ved å følge disse rådene har jeg aldri gått på noe første date uten å bli bedt på date nr. 2 ))) Anonymous poster hash: 0a569...5f9 What...? Dette er jo nok til å gi enhver ung kvinne eller daten hennes lammende prestasjonsangst . Har bare en gang vært på date uten å bli invitert på en date nummer to, men har selv aldri gjort så mye før en første date, selv om jeg naturligvis gjør noen forberedelser med dusj, føtter, hår, sminke m.m.... Hårløs vil jeg aldri komme til å være på verken første eller sjette date.
Bad Advice Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Skal på date på fredag MED DRØMMEPRINSEN og ønsker å forbrede meg. Hva skal jeg unngå å spise. Hva får man kviser av? Er så typisk å få en stor kvise i panna den dagen. Hva kan jeg gjøre for å forbrede meg og føle meg vel? Jeg vil være smashing :-D ALLE RÅD tas imot med åpne armer :-)Anonymous poster hash: 56a86...5ee Null sukker hele uka, ta et tre gode ansiktsmasker. En i morgen, en på torsdag og en kvelden før. Mye proteiner og grønnsaker. Det finnes og sånne "kviselapper" som tar vekk kviser over natta. Litt som ett plaster man setter oppå.
Nettinettet Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Det samme som vi egentlig bør gjøre året rundt: Ansiktsrens morgen og kveld Bodylotion morgen og kveld God sunn frokost. (havregryn, frukt, grovbrød/rugbrød) Mye vann gjennom dagen. Unngå sukker og for mye karbohydrater. Prøv å ha litt hopp og sprett eller styrketrening mins 5 av dagene. (For meg hjelper det med 30 min Zumba hjemme hvis jeg ikke har mulighet til å gå på timer, eventuelt kan du gå/løpe en tur)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #8 Skrevet 27. januar 2014 ... og kjøp inn litt råsexy undertøy med feelgood faktor! Jeg føler meg alltid smashing, selv om det ikke er alltid at gutten får gleden av se meg i strømpeholderen ++ ;-) Anonymous poster hash: 07e54...f0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå