Gå til innhold

Noen som har hatt en spontan abort? Hvor lang tid etter ble dere gravid på ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier;

Noen som har hatt en spontan abort? Hvor lang tid etter ble dere gravid på ny?

Anonymous poster hash: da4ef...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spontanabort er veldig, veldig vanlig men det vet man ikke før man har hatt det selv, man prater jo liksom ikke om dette.

Selv har jeg hatt to stk.

Første gang ble jeg gravid rett etterpå uten mens, men mistet igjen.

Så tok det 2 mnd før jeg var gravid igjen og alt gikk bra.

Anonymous poster hash: eda49...6e0
Skrevet

Skriver innlegg selv og svarer selv ja....kan du ikke bare prate høyt med deg selv a?? Så slipper du å poste her inne!!!!

Skrevet

Skriver innlegg selv og svarer selv ja....kan du ikke bare prate høyt med deg selv a?? Så slipper du å poste her inne!!!!

Haha, nok en person som tror at alle anonym bruker er samme person? Kjære lille venn, når man skriver et innlegg kan man krysse av på "Post as anonymous", du vil se at anonyme brukere har forskjellige koder styrt etter IP adresse.

Anonymous poster hash: 3636a...7e8

• Liker 1
Skrevet

1. AnonymBruker betyr at det er en registrert bruker som ønsker å være anonym. Anonyme innlegg fra samme bruker får samme kode nederst (se på de tre siste tegnene)

2. Vær så snill, begrens bruken av utropstegn.

Anonymous poster hash: 04cfe...2c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke hatt ,men min mor har. Hun ble fort gravid igejn. (fort nok til at jeg ikke kunen ha vært til om nummer 1 ikke var en SA)

Anonymous poster hash: 6946c...f2a
Skrevet (endret)

Jeg hadde en spontanabbort i august. Kroppen gikk ikke tilbake til normalen før i desember, og har enda ikke blitt gravid igjen :vetikke:

Endret av Yumyum
Skrevet

Jeg hadde spontanabort 10 oktober, og har enda ikke fått mens igjen...

Skrevet

Hadde SA 23 september. Fikk igjen mensen 7 november, men hatt forskjellige sykluslengder hver måned. Men håper inderlig på en liten spire nå.

Skrevet

Hadde SA tidlig i desember, men har ikke hatt EL siden da, tror jeg iallefall

Skrevet

Hei. Vi mistet i uke 9 i slutten av november, som til slutt endte med utskraping 20.desember. Vi ble rådet til å vente prøvingen til etter mensen var tilbake. Allerede 2.jan hadde vi samleie igjen. Etter dette kom vi på hva lege hadde sagt, og brukte kondom i påvente av mensen. Vel... nå har jeg tatt ny test, og er gravid... sannsynligvis 6 uker på vei allerede :-) Er imidlertid livredd for å miste igjen, og tror jeg er blitt litt smågal. Blir bekymret ved et minste ubegag i magen, og tolker alt i værste betydning. Tvi tvi! :-)

Skrevet

Ble gravid med en gang vi startet prøvingen. Tidlig sa i november. Ble gravid igjen i juli og er nå 30 uker på vei.

Skrevet

Ble gravid på første forsøk igjen :)

Skrevet

Mistet spiren min 27 januar (altså for 2 uker siden), og fikk satt inn egg allerede i dag igjen (IVF). Så nå krysser jeg fingrene, og håper på ny graviditet.

Anonymous poster hash: 82efa...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...