AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Tror vel at de fleste kommer til at jeg ikke skal si det, men vil gjerne høre deres meninger. Jeg og kjæresten er 100% ærlige med hverandre, vi har begge kjipe ting fra fortida som vi har snakka om. Jeg dreiv for mange(8?) år siden en stund(halvt år?) å røyka hasj hver dag. Gikk på endel piller som ikke fungerte, og begynte med det som en siste utvei for å komme meg unna den kjipe virkeligheten jeg levde i. Dette har jeg fortalt ham om. Det jeg ikke har fortalt om fra den tida er at jeg to ganger fikk betalt for sex. Hadde gjeld pga. røykinga, til folk det er best å gjøre opp med. Det jeg tenker veldig mye er om jeg burde si det? Tviler på at han noen gang kommer til å finne det ut hvis jeg ikke sier det, men det sliter på meg. Men er redd for hvordan han kommer til å reagere. Han har aldri reagert negativt på noe annet jeg har sagt til han og vet han er glad i meg. Bare litt usikker. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 4c2ca...331
Barcelone Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Hva er målet ditt ved å fortelle ham det egentlig? Noen ting hører fortiden til og bør ikke rippes opp i. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Bare fordi jeg vil være ærlig, hverken mer eller mindre. Kanskje dumt av meg...Anonymous poster hash: 4c2ca...331
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Ikke noe poeng i å fortelle han det. La det ligge du. Anonymous poster hash: b8325...4a7 1
Gjest lipgloss Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Syns ikke du skal si dette,det jo fortid og det vill ikke ha noe hensikt med fortelle han det.Du har jo ikke gjort noe gale mens du var sammen med han.Syns heller ikke at du skal tenke på det å ha dårlig sammvitighet. Kos deg i forholdet og se heller fremover
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Hva vil du oppnå ved å fortelle dette? Dersom du er ferdig med dette trenger du ikke å henge deg opp i fortiden lenger. Alle har en fortid. Anonymous poster hash: 88e34...13f
Gjest Makemeloveit Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Tror vel at de fleste kommer til at jeg ikke skal si det, men vil gjerne høre deres meninger. Jeg og kjæresten er 100% ærlige med hverandre, vi har begge kjipe ting fra fortida som vi har snakka om. Jeg dreiv for mange(8?) år siden en stund(halvt år?) å røyka hasj hver dag. Gikk på endel piller som ikke fungerte, og begynte med det som en siste utvei for å komme meg unna den kjipe virkeligheten jeg levde i. Dette har jeg fortalt ham om. Det jeg ikke har fortalt om fra den tida er at jeg to ganger fikk betalt for sex. Hadde gjeld pga. røykinga, til folk det er best å gjøre opp med. Det jeg tenker veldig mye er om jeg burde si det? Tviler på at han noen gang kommer til å finne det ut hvis jeg ikke sier det, men det sliter på meg. Men er redd for hvordan han kommer til å reagere. Han har aldri reagert negativt på noe annet jeg har sagt til han og vet han er glad i meg. Bare litt usikker. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 4c2ca...331 Mange sier at sannheten kommer for et øyeblikk. Det er veldig ofte sant. Hvis du tror han aldri kommer til å få vite det, så må du ikke fortelle det. Men husk at en dag kan han på en eller annen måte få vite det! Uansett, jeg skjønner at du føler at du må fortelle det. Kanskje han forstår, kanskje ikke! Du kan ødelegge noe mellom dere, eller han kan sette pris på at du er ærlig. Det vet man aldri. Jeg tror ikke jeg hadde fortalt det selv om jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å holde det skult.
strawberry Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Om det ikke er sannsynlig at han får vite det av andre, ville jeg latt være. Man trenger ikke grave mer i fortiden enn hva som er nødvendig.
Auroressa Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Hold det for deg selv. Alt trenger ikke å deles, fortid er fortiden, hva en nåværende partner trenger å vite er det main viktigste i fortiden din, og - jeg - personlig føler at det du har opplevd er noe man kan holde for seg selv. Det er jo og noe de fleste vil reagere negativt på , er det verdt og kanskje risikere og miste han? For sjansen er jo der? Men da kan man jo si at : Godtar han ikke fortiden min så er han ikke verdt det uansett, nja, noe sannhet der, men i gjengjeld så er det jo en stor kamel og en litt uvanlig situasjon og svelge, og forstå seg på. Nei hold det for deg selv du, vist du selv føler det ikke "må" nevnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå