Gå til innhold

Hvor lang tid før noen hadde oppdaget at du var død?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke snakket med noen i over en uke. Så ja, sannsynligvis vil ikke noen begynne å lure før det lukter i gangen i blokken.

Gjetninger for deg selv?

Anonymous poster hash: 20272...a30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 dager, tipper jeg.

Broren min og kjæresten min hadde sikkert begynt å lure etter en dag, da jeg snakker med begge daglig. Men de bor ikke i nærheten, så jeg tipper nok at ingen faktisk hadde tatt seg inn før etter 2-3 dager.

Skrevet

Jeg har mann og fire barn, så mange timene kunne det ikke gått.

• Liker 13
Skrevet

Noen uker. Jeg kommer til å dø alene og bli spist opp av kattene og chihuahuaene mine :(

Anonymous poster hash: 20e9b...544
  • Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Det kunne fort gått noen dager tror jeg, folk er vant til at jeg ikke svarer på sms og telefon. På en annen side jobber jeg nesten hver dag, så slik sett hadde det sikkert blitt oppdaget etter maks to dager.

• Liker 3
Skrevet

Har samboer, så maks 8-10 timer, dvs mens han sover eller er på jobb. Kanskje en helg eller, hvis han var bortreist alene.

Anonymous poster hash: f2df6...58b
  • Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Om noken tima når mamma skal vekke meg.

Skrevet

Dette tenkte jeg også når jeg bodde alene! Men så kom jeg på at jeg ville jo vært dau uansett, så det ville ikke vært mitt problem! :-p

Verre om man blir alvorlig syk egentlig. Når jeg var alene tror jeg jobben ville etterlyst meg først. Venner og familie ville ikke blitt bekymret om jeg ikke svarte på melding med mindre det var veldig viktig. Kunne fort gått en uke om jeg hadde hatt fri fra jobb. Men nå har jeg samboer!

Anonymous poster hash: adbba...a4b

• Liker 3
Skrevet

De ukene jeg er uten barn så kunne det tatt noen dager hvis jeg foreks hadde ferie eller noe. Men jeg jobber så tror jobben ville etterlyst meg, men vet ikke om de ville gått videre og etterlyst meg via familie eller hva. Eller om de hadde gitt seg. Hadde de gitt seg å etterlyse meg så tror jeg det kunne fort gått alt fra 3-8 dager.

Skrevet

I ukedagene kunne det ha gått noen dager før noen gadd reagere på at de ikke fikk kontakt med meg ja, dessverre :( Har ingen jeg rapporterer til. Snakker med mannen (ukependler) hver dag men tror ikke han hadde reagert med at jeg var død etter 1-2 dager uten kontakt ;) Litt trist egentlig :P

Skrevet

Har samboer, han ville nok reagert iløpet av noen timer, maks 8-10 timer. Med mindre han var bortreist, men da snakker vi minst 1 gang per døgn. Min mor ville nok også reagert ganske raskt, jeg snakker/sender melding med henne flere ganger i uka.

Anonymous poster hash: 2120f...e9c

Skrevet

Tenkte litt på dette jeg og da jeg såg denne filmen for litt siden http://dreamsofalife.com/

Håper og tror at kjæresten hadde etterlyst meg hvis jeg ikke hadde svart i det hele tatt en hel dag.

• Liker 1
Skrevet

Har samboer, så hadde nok ikke gått lang tid.

Anonymous poster hash: cc948...8e0
Skrevet

Nær familie hadde nok reagert siden vi snakker hver dag, men de bor langt unna så det kunne likevel gått 2-3 dager.

Verste er vel at jeg er redd for å skade meg og bli liggende og døende. Slo meg en gang svært hardt i hodet og kom så vidt frem til mobilen så jeg fikk ringt ambulanse, måtte bli på sykehuset over natta..

Anonymous poster hash: cbc63...443

Skrevet

Spørs hvilke dag det skjedde på, siden jeg har en jobb og en nær nabo så tror jeg ikke det ville gått så altfor lenge, kanskje 1-3 dager hvis det er snakk om en helg.

Skrevet

1,5 uke regner jeg med.

Jobben hadde nok etterlyst meg først. Bor alene i Oslo og har mange venner, men er ikke veldig rart om jeg ikke gidder å ringe opp eller la være å svare på sms.

Anonymous poster hash: 74c99...a40
Skrevet

Jeg har ikke jobb. Er sjokkert over at nær familie ikke reagerer på at de ikke har pratet med meg på så lenge. Spesielt når dette er noe vi har snakket om og jeg har dyr som vil sulte ihjel om det skjer meg noe.

Deppa. Skulle aldri ha prøvd det ut :(

Anonymous poster hash: 20272...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...